Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier

Man vet lite om hvilke faktorer som påvirker suksess i henhold til hvilken miks av distribusjonskanaler en nordnorsk reiselivsbedrift benytter seg av. Formålet med denne studien er derfor å utforske strukturen av distribusjonskanaler for reiselivsaktiviteter i Nord-Norge på vinterstid, samt å identi...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Bakke, Marlen
Format: Master Thesis
Language:Bokmål
Published: Universitetet i Tromsø 2013
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/10037/5542
_version_ 1829311733881110528
author Bakke, Marlen
author_facet Bakke, Marlen
author_sort Bakke, Marlen
collection University of Tromsø: Munin Open Research Archive
description Man vet lite om hvilke faktorer som påvirker suksess i henhold til hvilken miks av distribusjonskanaler en nordnorsk reiselivsbedrift benytter seg av. Formålet med denne studien er derfor å utforske strukturen av distribusjonskanaler for reiselivsaktiviteter i Nord-Norge på vinterstid, samt å identifisere og kartlegge den mest hensiktsmessige distribusjonsmiksen. I tillegg er det fokus på bruken av sosiale medier.
format Master Thesis
genre Nord-Norge
genre_facet Nord-Norge
id ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/5542
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
op_collection_id ftunivtroemsoe
op_relation https://hdl.handle.net/10037/5542
op_rights Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
openAccess
Copyright 2013 The Author(s)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0
publishDate 2013
publisher Universitetet i Tromsø
record_format openpolar
spelling ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/5542 2025-04-13T14:23:05+00:00 Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier Bakke, Marlen 2013-05-31 https://hdl.handle.net/10037/5542 nob nob Universitetet i Tromsø University of Tromsø https://hdl.handle.net/10037/5542 Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) openAccess Copyright 2013 The Author(s) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213 VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 SVF-3912 Master thesis Mastergradsoppgave 2013 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:55Z Man vet lite om hvilke faktorer som påvirker suksess i henhold til hvilken miks av distribusjonskanaler en nordnorsk reiselivsbedrift benytter seg av. Formålet med denne studien er derfor å utforske strukturen av distribusjonskanaler for reiselivsaktiviteter i Nord-Norge på vinterstid, samt å identifisere og kartlegge den mest hensiktsmessige distribusjonsmiksen. I tillegg er det fokus på bruken av sosiale medier. Master Thesis Nord-Norge University of Tromsø: Munin Open Research Archive
spellingShingle VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
SVF-3912
Bakke, Marlen
Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier
title Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier
title_full Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier
title_fullStr Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier
title_full_unstemmed Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier
title_short Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier
title_sort distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier
topic VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
SVF-3912
topic_facet VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
SVF-3912
url https://hdl.handle.net/10037/5542