Distribusjon av nordnorske reiselivsaktiviteter - med fokus på bruk av sosiale medier

Man vet lite om hvilke faktorer som påvirker suksess i henhold til hvilken miks av distribusjonskanaler en nordnorsk reiselivsbedrift benytter seg av. Formålet med denne studien er derfor å utforske strukturen av distribusjonskanaler for reiselivsaktiviteter i Nord-Norge på vinterstid, samt å identi...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Bakke, Marlen
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Tromsø 2013
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/10037/5542
Description
Summary:Man vet lite om hvilke faktorer som påvirker suksess i henhold til hvilken miks av distribusjonskanaler en nordnorsk reiselivsbedrift benytter seg av. Formålet med denne studien er derfor å utforske strukturen av distribusjonskanaler for reiselivsaktiviteter i Nord-Norge på vinterstid, samt å identifisere og kartlegge den mest hensiktsmessige distribusjonsmiksen. I tillegg er det fokus på bruken av sosiale medier.