Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming?

Tidligere utgitt som: Hovedoppgave i pedagogikk - Universitetet i Tromsø, 2002

Bibliographic Details
Main Author: Solbjørg, Henny Kinn
Format: Report
Language:Norwegian Bokmål
Published: Høgskolen i Harstad 2004
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/10037/32581
id ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/32581
record_format openpolar
spelling ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/32581 2024-02-11T10:09:11+01:00 Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming? Solbjørg, Henny Kinn 2004 https://hdl.handle.net/10037/32581 nob nob Høgskolen i Harstad Høgskolen i Harstad skriftserie 2004/03 990408278794702201 0807-2698 https://hdl.handle.net/10037/32581 openAccess Copyright 2004 The Author(s) spesialundervisning opplæring psykisk utviklingshemmede Research report Forskningsrapport 2004 ftunivtroemsoe 2024-01-25T00:08:04Z Tidligere utgitt som: Hovedoppgave i pedagogikk - Universitetet i Tromsø, 2002 Report Tromsø Universitetet i Tromsø University of Tromsø: Munin Open Research Archive Tromsø
institution Open Polar
collection University of Tromsø: Munin Open Research Archive
op_collection_id ftunivtroemsoe
language Norwegian Bokmål
topic spesialundervisning
opplæring
psykisk
utviklingshemmede
spellingShingle spesialundervisning
opplæring
psykisk
utviklingshemmede
Solbjørg, Henny Kinn
Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming?
topic_facet spesialundervisning
opplæring
psykisk
utviklingshemmede
description Tidligere utgitt som: Hovedoppgave i pedagogikk - Universitetet i Tromsø, 2002
format Report
author Solbjørg, Henny Kinn
author_facet Solbjørg, Henny Kinn
author_sort Solbjørg, Henny Kinn
title Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming?
title_short Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming?
title_full Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming?
title_fullStr Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming?
title_full_unstemmed Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming?
title_sort inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming?
publisher Høgskolen i Harstad
publishDate 2004
url https://hdl.handle.net/10037/32581
geographic Tromsø
geographic_facet Tromsø
genre Tromsø
Universitetet i Tromsø
genre_facet Tromsø
Universitetet i Tromsø
op_relation Høgskolen i Harstad skriftserie 2004/03
990408278794702201
0807-2698
https://hdl.handle.net/10037/32581
op_rights openAccess
Copyright 2004 The Author(s)
_version_ 1790608948853735424