Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Bokmål |
Published: |
Eureka Forlag, Høgskolen i Tromsø
2002
|
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/10037/3250 |
_version_ | 1829300188779380736 |
---|---|
author | Martens, Guri |
author_facet | Martens, Guri |
author_sort | Martens, Guri |
collection | University of Tromsø: Munin Open Research Archive |
format | Book |
genre | Tromsø |
genre_facet | Tromsø |
geographic | Tromsø |
geographic_facet | Tromsø |
id | ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/3250 |
institution | Open Polar |
language | Norwegian (Bokmål) |
op_collection_id | ftunivtroemsoe |
op_relation | Eureka Forlag, nr 7 (2002) https://hdl.handle.net/10037/3250 |
op_rights | openAccess |
publishDate | 2002 |
publisher | Eureka Forlag, Høgskolen i Tromsø |
record_format | openpolar |
spelling | ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/3250 2025-04-13T14:27:32+00:00 Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø Martens, Guri 2002 https://hdl.handle.net/10037/3250 nob nob Eureka Forlag, Høgskolen i Tromsø Eureka Forlag, nr 7 (2002) https://hdl.handle.net/10037/3250 openAccess VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 Book Bok 2002 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:56Z Book Tromsø University of Tromsø: Munin Open Research Archive Tromsø |
spellingShingle | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 Martens, Guri Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø |
title | Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø |
title_full | Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø |
title_fullStr | Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø |
title_full_unstemmed | Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø |
title_short | Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø |
title_sort | mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved avdeling for lærerutdanning, høgskolen i tromsø |
topic | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 |
topic_facet | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 |
url | https://hdl.handle.net/10037/3250 |