Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse

Bibliographic Details
Main Authors: Andreassen, Bengt-Ove, Olsen, Torjer Andreas
Format: Book Part
Language:Bokmål
Published: Gyldendal Akademisk 2018
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/10037/30684
_version_ 1829298011535048704
author Andreassen, Bengt-Ove
Olsen, Torjer Andreas
author_facet Andreassen, Bengt-Ove
Olsen, Torjer Andreas
author_sort Andreassen, Bengt-Ove
collection University of Tromsø: Munin Open Research Archive
format Book Part
genre samisk
genre_facet samisk
id ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/30684
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
op_collection_id ftunivtroemsoe
op_relation Norges forskningsråd: 270642
FRIDAID 1594414
9788205512252
https://hdl.handle.net/10037/30684
op_rights openAccess
publishDate 2018
publisher Gyldendal Akademisk
record_format openpolar
spelling ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/30684 2025-04-13T14:26:34+00:00 Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse Andreassen, Bengt-Ove Olsen, Torjer Andreas 2018 https://hdl.handle.net/10037/30684 nob nob Gyldendal Akademisk Norges forskningsråd: 270642 FRIDAID 1594414 9788205512252 https://hdl.handle.net/10037/30684 openAccess Chapter Bokkapittel acceptedVersion 2018 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:57Z Book Part samisk University of Tromsø: Munin Open Research Archive
spellingShingle Andreassen, Bengt-Ove
Olsen, Torjer Andreas
Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
title Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
title_full Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
title_fullStr Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
title_full_unstemmed Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
title_short Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
title_sort samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
url https://hdl.handle.net/10037/30684