Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Book Part |
Language: | Bokmål |
Published: |
Gyldendal Akademisk
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/10037/30684 |
_version_ | 1829298011535048704 |
---|---|
author | Andreassen, Bengt-Ove Olsen, Torjer Andreas |
author_facet | Andreassen, Bengt-Ove Olsen, Torjer Andreas |
author_sort | Andreassen, Bengt-Ove |
collection | University of Tromsø: Munin Open Research Archive |
format | Book Part |
genre | samisk |
genre_facet | samisk |
id | ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/30684 |
institution | Open Polar |
language | Norwegian (Bokmål) |
op_collection_id | ftunivtroemsoe |
op_relation | Norges forskningsråd: 270642 FRIDAID 1594414 9788205512252 https://hdl.handle.net/10037/30684 |
op_rights | openAccess |
publishDate | 2018 |
publisher | Gyldendal Akademisk |
record_format | openpolar |
spelling | ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/30684 2025-04-13T14:26:34+00:00 Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse Andreassen, Bengt-Ove Olsen, Torjer Andreas 2018 https://hdl.handle.net/10037/30684 nob nob Gyldendal Akademisk Norges forskningsråd: 270642 FRIDAID 1594414 9788205512252 https://hdl.handle.net/10037/30684 openAccess Chapter Bokkapittel acceptedVersion 2018 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:57Z Book Part samisk University of Tromsø: Munin Open Research Archive |
spellingShingle | Andreassen, Bengt-Ove Olsen, Torjer Andreas Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse |
title | Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse |
title_full | Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse |
title_fullStr | Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse |
title_full_unstemmed | Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse |
title_short | Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse |
title_sort | samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse |
url | https://hdl.handle.net/10037/30684 |