Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie

Source at: http://ojs.novus.no/index.php/NLT/article/view/2074 Det siste tiåret har det blitt forska mykje på grammatisk kjønn i Noreg, både på korleis barn lærer det og korleis det grammatiske kjønnssystemet er i endring. Basert på korpusdata ser Rodina & Westergaard (2013) på korleis unge barn...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Busterud, Guro, Lohndal, Terje
Format: Article in Journal/Newspaper
Language:Nynorsk
Published: Novus forlag 2022
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/10037/25139
_version_ 1829300199184400384
author Busterud, Guro
Lohndal, Terje
author_facet Busterud, Guro
Lohndal, Terje
author_sort Busterud, Guro
collection University of Tromsø: Munin Open Research Archive
description Source at: http://ojs.novus.no/index.php/NLT/article/view/2074 Det siste tiåret har det blitt forska mykje på grammatisk kjønn i Noreg, både på korleis barn lærer det og korleis det grammatiske kjønnssystemet er i endring. Basert på korpusdata ser Rodina & Westergaard (2013) på korleis unge barn i Tromsø lærer seg kjønnssystemet, det vil seie barn yngre enn tre år. Dei finn at barna ikkje har problem med bunden form, men at dei slit med kongruens på andre former. Denne artikkelen ser nærare på korpusdata frå tre barn under tre år i Trondheims-området for å sjå på distribusjonen av grammatisk kjønn i språket deira. Overordna finn vi den same tendensen i korpuset frå Trondheimsområdet som i Tromsø, men det er også nokre interessante skilnader. Artikkelen diskuterer også tilhøvet mellom grammatisk kjønn og bøyingsklasse.
format Article in Journal/Newspaper
genre Tromsø
genre_facet Tromsø
geographic Finn
Tromsø
geographic_facet Finn
Tromsø
id ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/25139
institution Open Polar
language Norwegian (Nynorsk)
long_lat ENVELOPE(12.739,12.739,65.935,65.935)
op_collection_id ftunivtroemsoe
op_relation NLT - Norsk lingvistisk tidsskrift
FRIDAID 1934427
https://hdl.handle.net/10037/25139
op_rights openAccess
Copyright 2022 The Author(s)
publishDate 2022
publisher Novus forlag
record_format openpolar
spelling ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/25139 2025-04-13T14:27:33+00:00 Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie Busterud, Guro Lohndal, Terje 2022-05-12 https://hdl.handle.net/10037/25139 nno nno Novus forlag NLT - Norsk lingvistisk tidsskrift FRIDAID 1934427 https://hdl.handle.net/10037/25139 openAccess Copyright 2022 The Author(s) Journal article Tidsskriftartikkel Peer reviewed publishedVersion 2022 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:55Z Source at: http://ojs.novus.no/index.php/NLT/article/view/2074 Det siste tiåret har det blitt forska mykje på grammatisk kjønn i Noreg, både på korleis barn lærer det og korleis det grammatiske kjønnssystemet er i endring. Basert på korpusdata ser Rodina & Westergaard (2013) på korleis unge barn i Tromsø lærer seg kjønnssystemet, det vil seie barn yngre enn tre år. Dei finn at barna ikkje har problem med bunden form, men at dei slit med kongruens på andre former. Denne artikkelen ser nærare på korpusdata frå tre barn under tre år i Trondheims-området for å sjå på distribusjonen av grammatisk kjønn i språket deira. Overordna finn vi den same tendensen i korpuset frå Trondheimsområdet som i Tromsø, men det er også nokre interessante skilnader. Artikkelen diskuterer også tilhøvet mellom grammatisk kjønn og bøyingsklasse. Article in Journal/Newspaper Tromsø University of Tromsø: Munin Open Research Archive Finn ENVELOPE(12.739,12.739,65.935,65.935) Tromsø
spellingShingle Busterud, Guro
Lohndal, Terje
Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie
title Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie
title_full Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie
title_fullStr Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie
title_full_unstemmed Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie
title_short Grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: Ein korpusstudie
title_sort grammatisk hokjønn i trøndersk barnespråk: ein korpusstudie
url https://hdl.handle.net/10037/25139