Rapport fra prosjektet "Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge-Nordvest-Russland 2002-2005"

Høgskolen i Tromsø i samarbeid med Nord-Norges Diakonistiftelse, Fylkesmannen i Troms, Pomor-Universitetet i Arkhangelsk og Arkhangelsk fylke Denne rapporten oppsummerer prosjektet ”Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge–-Nordvest-Russland 2002–2005”. Det er den avsluttende delen av et norsk-ru...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Ånensen, Magne
Format: Report
Language:Bokmål
Published: Eureka Forlag 2007
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/10037/2323
_version_ 1829305760653246464
author Ånensen, Magne
author_facet Ånensen, Magne
author_sort Ånensen, Magne
collection University of Tromsø: Munin Open Research Archive
description Høgskolen i Tromsø i samarbeid med Nord-Norges Diakonistiftelse, Fylkesmannen i Troms, Pomor-Universitetet i Arkhangelsk og Arkhangelsk fylke Denne rapporten oppsummerer prosjektet ”Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge–-Nordvest-Russland 2002–2005”. Det er den avsluttende delen av et norsk-russisk samarbeid som har strukket seg over perioden 1998–2005. Prosjektet er grundig beskrevet i prosjektplanen som ble utarbeidet i sin endelige form i mars 2003 (vedlagt). Første del av samarbeidet, perioden 1998–2001, var organisert i prosjektet ”Spesialpedagogikk Ark-hangelsk”. Det er først beskrevet i prosjektplanen fra juli 1998 og oppsummert i prosjektrapporten som ble utarbeidet høsten 2001 (begge er vedlagt).
format Report
genre Arkhangelsk
Tromsø
Troms
genre_facet Arkhangelsk
Tromsø
Troms
geographic Russland
Tromsø
geographic_facet Russland
Tromsø
id ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/2323
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
op_collection_id ftunivtroemsoe
op_relation Eureka Digital 2, 2007
https://hdl.handle.net/10037/2323
op_rights openAccess
publishDate 2007
publisher Eureka Forlag
record_format openpolar
spelling ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/2323 2025-04-13T14:15:22+00:00 Rapport fra prosjektet "Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge-Nordvest-Russland 2002-2005" Ånensen, Magne 2007 131967 bytes application/pdf https://hdl.handle.net/10037/2323 nob nob Eureka Forlag Eureka Digital 2, 2007 https://hdl.handle.net/10037/2323 openAccess VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 Research report Forskningsrapport 2007 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:55Z Høgskolen i Tromsø i samarbeid med Nord-Norges Diakonistiftelse, Fylkesmannen i Troms, Pomor-Universitetet i Arkhangelsk og Arkhangelsk fylke Denne rapporten oppsummerer prosjektet ”Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge–-Nordvest-Russland 2002–2005”. Det er den avsluttende delen av et norsk-russisk samarbeid som har strukket seg over perioden 1998–2005. Prosjektet er grundig beskrevet i prosjektplanen som ble utarbeidet i sin endelige form i mars 2003 (vedlagt). Første del av samarbeidet, perioden 1998–2001, var organisert i prosjektet ”Spesialpedagogikk Ark-hangelsk”. Det er først beskrevet i prosjektplanen fra juli 1998 og oppsummert i prosjektrapporten som ble utarbeidet høsten 2001 (begge er vedlagt). Report Arkhangelsk Tromsø Troms University of Tromsø: Munin Open Research Archive Russland Tromsø
spellingShingle VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282
Ånensen, Magne
Rapport fra prosjektet "Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge-Nordvest-Russland 2002-2005"
title Rapport fra prosjektet "Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge-Nordvest-Russland 2002-2005"
title_full Rapport fra prosjektet "Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge-Nordvest-Russland 2002-2005"
title_fullStr Rapport fra prosjektet "Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge-Nordvest-Russland 2002-2005"
title_full_unstemmed Rapport fra prosjektet "Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge-Nordvest-Russland 2002-2005"
title_short Rapport fra prosjektet "Spesialpedagogisk kompetanseutvikling Norge-Nordvest-Russland 2002-2005"
title_sort rapport fra prosjektet "spesialpedagogisk kompetanseutvikling norge-nordvest-russland 2002-2005"
topic VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282
topic_facet VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282
url https://hdl.handle.net/10037/2323