-og ingen stod igjen og hang?

På hvilken måte evalueres pedagogisk utviklingsarbeid i Harstad kommune? Hvilke komsekvenser får slik evaluering for skoleutviklingsarbeidet? I dette forskningsarbeidet er blikket spesielt rettet mot styringssystemet som kommunen har etablert og hvordan det påvirker pedagogisk utviklingsarbeid og ev...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Halvorsen, Trine, Vara, Eli Marie
Format: Master Thesis
Language:Bokmål
Published: Universitetet i Tromsø 2008
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/10037/1653
_version_ 1829309451791761408
author Halvorsen, Trine
Vara, Eli Marie
author_facet Halvorsen, Trine
Vara, Eli Marie
author_sort Halvorsen, Trine
collection University of Tromsø: Munin Open Research Archive
description På hvilken måte evalueres pedagogisk utviklingsarbeid i Harstad kommune? Hvilke komsekvenser får slik evaluering for skoleutviklingsarbeidet? I dette forskningsarbeidet er blikket spesielt rettet mot styringssystemet som kommunen har etablert og hvordan det påvirker pedagogisk utviklingsarbeid og evaluering, Undersøkelsen omfatter både skole- og kommunenivå, og informantene er representanter for politikere, kommuneadministrasjon, skoleledere og lærere. I arbeidet er det fokus på pedagogisk utviklingsarbeid, evalueringsbegrepet, skolebasert vurdering, kavlitet og det kommunale styringssystemet.
format Master Thesis
genre Harstad
genre_facet Harstad
geographic Blikket
geographic_facet Blikket
id ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/1653
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
long_lat ENVELOPE(11.244,11.244,64.639,64.639)
op_collection_id ftunivtroemsoe
op_relation https://hdl.handle.net/10037/1653
op_rights openAccess
Copyright 2008 The Author(s)
publishDate 2008
publisher Universitetet i Tromsø
record_format openpolar
spelling ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/1653 2025-04-13T14:20:17+00:00 -og ingen stod igjen og hang? Halvorsen, Trine Vara, Eli Marie 2008-05-15 412731 bytes 2064 bytes application/pdf text/plain https://hdl.handle.net/10037/1653 nob nob Universitetet i Tromsø University of Tromsø https://hdl.handle.net/10037/1653 openAccess Copyright 2008 The Author(s) VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 PED-3902 Master thesis Mastergradsoppgave 2008 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:57Z På hvilken måte evalueres pedagogisk utviklingsarbeid i Harstad kommune? Hvilke komsekvenser får slik evaluering for skoleutviklingsarbeidet? I dette forskningsarbeidet er blikket spesielt rettet mot styringssystemet som kommunen har etablert og hvordan det påvirker pedagogisk utviklingsarbeid og evaluering, Undersøkelsen omfatter både skole- og kommunenivå, og informantene er representanter for politikere, kommuneadministrasjon, skoleledere og lærere. I arbeidet er det fokus på pedagogisk utviklingsarbeid, evalueringsbegrepet, skolebasert vurdering, kavlitet og det kommunale styringssystemet. Master Thesis Harstad University of Tromsø: Munin Open Research Archive Blikket ENVELOPE(11.244,11.244,64.639,64.639)
spellingShingle VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
PED-3902
Halvorsen, Trine
Vara, Eli Marie
-og ingen stod igjen og hang?
title -og ingen stod igjen og hang?
title_full -og ingen stod igjen og hang?
title_fullStr -og ingen stod igjen og hang?
title_full_unstemmed -og ingen stod igjen og hang?
title_short -og ingen stod igjen og hang?
title_sort -og ingen stod igjen og hang?
topic VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
PED-3902
topic_facet VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
PED-3902
url https://hdl.handle.net/10037/1653