-og ingen stod igjen og hang?
På hvilken måte evalueres pedagogisk utviklingsarbeid i Harstad kommune? Hvilke komsekvenser får slik evaluering for skoleutviklingsarbeidet? I dette forskningsarbeidet er blikket spesielt rettet mot styringssystemet som kommunen har etablert og hvordan det påvirker pedagogisk utviklingsarbeid og ev...
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Master Thesis |
Language: | Bokmål |
Published: |
Universitetet i Tromsø
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/10037/1653 |
_version_ | 1829309451791761408 |
---|---|
author | Halvorsen, Trine Vara, Eli Marie |
author_facet | Halvorsen, Trine Vara, Eli Marie |
author_sort | Halvorsen, Trine |
collection | University of Tromsø: Munin Open Research Archive |
description | På hvilken måte evalueres pedagogisk utviklingsarbeid i Harstad kommune? Hvilke komsekvenser får slik evaluering for skoleutviklingsarbeidet? I dette forskningsarbeidet er blikket spesielt rettet mot styringssystemet som kommunen har etablert og hvordan det påvirker pedagogisk utviklingsarbeid og evaluering, Undersøkelsen omfatter både skole- og kommunenivå, og informantene er representanter for politikere, kommuneadministrasjon, skoleledere og lærere. I arbeidet er det fokus på pedagogisk utviklingsarbeid, evalueringsbegrepet, skolebasert vurdering, kavlitet og det kommunale styringssystemet. |
format | Master Thesis |
genre | Harstad |
genre_facet | Harstad |
geographic | Blikket |
geographic_facet | Blikket |
id | ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/1653 |
institution | Open Polar |
language | Norwegian (Bokmål) |
long_lat | ENVELOPE(11.244,11.244,64.639,64.639) |
op_collection_id | ftunivtroemsoe |
op_relation | https://hdl.handle.net/10037/1653 |
op_rights | openAccess Copyright 2008 The Author(s) |
publishDate | 2008 |
publisher | Universitetet i Tromsø |
record_format | openpolar |
spelling | ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/1653 2025-04-13T14:20:17+00:00 -og ingen stod igjen og hang? Halvorsen, Trine Vara, Eli Marie 2008-05-15 412731 bytes 2064 bytes application/pdf text/plain https://hdl.handle.net/10037/1653 nob nob Universitetet i Tromsø University of Tromsø https://hdl.handle.net/10037/1653 openAccess Copyright 2008 The Author(s) VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 PED-3902 Master thesis Mastergradsoppgave 2008 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:57Z På hvilken måte evalueres pedagogisk utviklingsarbeid i Harstad kommune? Hvilke komsekvenser får slik evaluering for skoleutviklingsarbeidet? I dette forskningsarbeidet er blikket spesielt rettet mot styringssystemet som kommunen har etablert og hvordan det påvirker pedagogisk utviklingsarbeid og evaluering, Undersøkelsen omfatter både skole- og kommunenivå, og informantene er representanter for politikere, kommuneadministrasjon, skoleledere og lærere. I arbeidet er det fokus på pedagogisk utviklingsarbeid, evalueringsbegrepet, skolebasert vurdering, kavlitet og det kommunale styringssystemet. Master Thesis Harstad University of Tromsø: Munin Open Research Archive Blikket ENVELOPE(11.244,11.244,64.639,64.639) |
spellingShingle | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 PED-3902 Halvorsen, Trine Vara, Eli Marie -og ingen stod igjen og hang? |
title | -og ingen stod igjen og hang? |
title_full | -og ingen stod igjen og hang? |
title_fullStr | -og ingen stod igjen og hang? |
title_full_unstemmed | -og ingen stod igjen og hang? |
title_short | -og ingen stod igjen og hang? |
title_sort | -og ingen stod igjen og hang? |
topic | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 PED-3902 |
topic_facet | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 PED-3902 |
url | https://hdl.handle.net/10037/1653 |