Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep

PhD thesis in Reading research Denne doktoravhandlingen bygger på følgende artikler, noen av dem er ikke tilgjengelige i UiS Brage pga. opphavsrett: ARTIKKEL 1: Rogne, Magne: Omgrepet tekst i skulen : ei tverrvitskapleg tilnærming. Norsk pedagogisk tidsskrift (2008)3, s. 234-247 ARTIKKEL 2: Rogne, M...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Rogne, Magne
Format: Doctoral or Postdoctoral Thesis
Language:Norwegian Nynorsk
Published: University of Stavanger, Norway 2012
Subjects:
Uis
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/185943
id ftunivstavanger:oai:uis.brage.unit.no:11250/185943
record_format openpolar
spelling ftunivstavanger:oai:uis.brage.unit.no:11250/185943 2023-06-11T04:13:10+02:00 Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep Rogne, Magne 2012-03-27 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/185943 nno nno University of Stavanger, Norway PhD thesis UiS;152 Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep by Magne Rogne, Stavanger : University of Stavanger, 2012 (PhD thesis UiS, no. 152) urn:isbn:978-82-7644-482-7 urn:issn:1890-1387 http://hdl.handle.net/11250/185943 Copyright the author, all right reserve lesevitenskap tekstkultur VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 Doctoral thesis 2012 ftunivstavanger 2023-05-29T16:04:22Z PhD thesis in Reading research Denne doktoravhandlingen bygger på følgende artikler, noen av dem er ikke tilgjengelige i UiS Brage pga. opphavsrett: ARTIKKEL 1: Rogne, Magne: Omgrepet tekst i skulen : ei tverrvitskapleg tilnærming. Norsk pedagogisk tidsskrift (2008)3, s. 234-247 ARTIKKEL 2: Rogne, Magne: Mot eit moderne norskfag : tekstomgrepet i norskplanane. Acta Didactica Norge 2(2008)1, s. 1-24. URL: http://adno.no/index.php/adno/article/view/50/82 ARTIKKEL 3: Rogne, Magne: Lærarutdanninga – ei bremse for skuleutviklinga? Om kjernefaglegheit i norskfaget. Jónsdóttir, K. og Jóhannsdóttir, Þ. (red.) Kongresrapport til den 10. nordiske læreruddannelses kongres: Relationen mellem læreruddannelsen og skoleudviklingen. University of Iceland - School of Education. 2008. URL: http://www.yourhost.is/images/stories/khi2008/rapport/E9_Rogne.pdf ARTIKKEL 4: Rogne, Magne: Læreboka – ein garantist for læreplannær undervisning? Norskbøkene i møte med eit nytt hovudområde. Acta Didactica Norge 3(2009)1, s. 1-21. URL: http://adno.no/index.php/adno/article/view/91/126 ARTIKKEL 5: Rogne, Magne: Digital deltakarkultur i norskfaget? Analysar av fem norskfaglege nettstader. Nordic Journal of Digital Literacy. 2010(2), s. 101-114. URL: http://www.idunn.no/ts/dk/2010/02 Doctoral or Postdoctoral Thesis Iceland University of Stavanger: UiS Brage Uis ENVELOPE(141.975,141.975,60.184,60.184)
institution Open Polar
collection University of Stavanger: UiS Brage
op_collection_id ftunivstavanger
language Norwegian Nynorsk
topic lesevitenskap
tekstkultur
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
spellingShingle lesevitenskap
tekstkultur
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
Rogne, Magne
Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep
topic_facet lesevitenskap
tekstkultur
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
description PhD thesis in Reading research Denne doktoravhandlingen bygger på følgende artikler, noen av dem er ikke tilgjengelige i UiS Brage pga. opphavsrett: ARTIKKEL 1: Rogne, Magne: Omgrepet tekst i skulen : ei tverrvitskapleg tilnærming. Norsk pedagogisk tidsskrift (2008)3, s. 234-247 ARTIKKEL 2: Rogne, Magne: Mot eit moderne norskfag : tekstomgrepet i norskplanane. Acta Didactica Norge 2(2008)1, s. 1-24. URL: http://adno.no/index.php/adno/article/view/50/82 ARTIKKEL 3: Rogne, Magne: Lærarutdanninga – ei bremse for skuleutviklinga? Om kjernefaglegheit i norskfaget. Jónsdóttir, K. og Jóhannsdóttir, Þ. (red.) Kongresrapport til den 10. nordiske læreruddannelses kongres: Relationen mellem læreruddannelsen og skoleudviklingen. University of Iceland - School of Education. 2008. URL: http://www.yourhost.is/images/stories/khi2008/rapport/E9_Rogne.pdf ARTIKKEL 4: Rogne, Magne: Læreboka – ein garantist for læreplannær undervisning? Norskbøkene i møte med eit nytt hovudområde. Acta Didactica Norge 3(2009)1, s. 1-21. URL: http://adno.no/index.php/adno/article/view/91/126 ARTIKKEL 5: Rogne, Magne: Digital deltakarkultur i norskfaget? Analysar av fem norskfaglege nettstader. Nordic Journal of Digital Literacy. 2010(2), s. 101-114. URL: http://www.idunn.no/ts/dk/2010/02
format Doctoral or Postdoctoral Thesis
author Rogne, Magne
author_facet Rogne, Magne
author_sort Rogne, Magne
title Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep
title_short Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep
title_full Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep
title_fullStr Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep
title_full_unstemmed Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep
title_sort mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep
publisher University of Stavanger, Norway
publishDate 2012
url http://hdl.handle.net/11250/185943
long_lat ENVELOPE(141.975,141.975,60.184,60.184)
geographic Uis
geographic_facet Uis
genre Iceland
genre_facet Iceland
op_relation PhD thesis UiS;152
Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep by Magne Rogne, Stavanger : University of Stavanger, 2012 (PhD thesis UiS, no. 152)
urn:isbn:978-82-7644-482-7
urn:issn:1890-1387
http://hdl.handle.net/11250/185943
op_rights Copyright the author, all right reserve
_version_ 1768389872251305984