Mot eit moderne norskfag : ein studie i norskfagets tekstomgrep

PhD thesis in Reading research Denne doktoravhandlingen bygger på følgende artikler, noen av dem er ikke tilgjengelige i UiS Brage pga. opphavsrett: ARTIKKEL 1: Rogne, Magne: Omgrepet tekst i skulen : ei tverrvitskapleg tilnærming. Norsk pedagogisk tidsskrift (2008)3, s. 234-247 ARTIKKEL 2: Rogne, M...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Rogne, Magne
Format: Doctoral or Postdoctoral Thesis
Language:Norwegian Nynorsk
Published: University of Stavanger, Norway 2012
Subjects:
Uis
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/185943
Description
Summary:PhD thesis in Reading research Denne doktoravhandlingen bygger på følgende artikler, noen av dem er ikke tilgjengelige i UiS Brage pga. opphavsrett: ARTIKKEL 1: Rogne, Magne: Omgrepet tekst i skulen : ei tverrvitskapleg tilnærming. Norsk pedagogisk tidsskrift (2008)3, s. 234-247 ARTIKKEL 2: Rogne, Magne: Mot eit moderne norskfag : tekstomgrepet i norskplanane. Acta Didactica Norge 2(2008)1, s. 1-24. URL: http://adno.no/index.php/adno/article/view/50/82 ARTIKKEL 3: Rogne, Magne: Lærarutdanninga – ei bremse for skuleutviklinga? Om kjernefaglegheit i norskfaget. Jónsdóttir, K. og Jóhannsdóttir, Þ. (red.) Kongresrapport til den 10. nordiske læreruddannelses kongres: Relationen mellem læreruddannelsen og skoleudviklingen. University of Iceland - School of Education. 2008. URL: http://www.yourhost.is/images/stories/khi2008/rapport/E9_Rogne.pdf ARTIKKEL 4: Rogne, Magne: Læreboka – ein garantist for læreplannær undervisning? Norskbøkene i møte med eit nytt hovudområde. Acta Didactica Norge 3(2009)1, s. 1-21. URL: http://adno.no/index.php/adno/article/view/91/126 ARTIKKEL 5: Rogne, Magne: Digital deltakarkultur i norskfaget? Analysar av fem norskfaglege nettstader. Nordic Journal of Digital Literacy. 2010(2), s. 101-114. URL: http://www.idunn.no/ts/dk/2010/02