Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker
Avhandling (Ph.D.) – Universitetet i Nordland, 2014
Main Author: | |
---|---|
Format: | Doctoral or Postdoctoral Thesis |
Language: | Swedish |
Published: |
Universitetet i Nordland
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/220012 |
id |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/220012 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/220012 2023-05-15T17:24:44+02:00 Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker Jahnke, Anette 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/220012 swe swe Universitetet i Nordland Ph.D. i studier av profesjonspraksis; nr. 11 (2014) Jahnke, A. (2014). Insegel till dialog: skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker (Doktorgradsavhandling). Universitetet i Nordland, Bodø http://hdl.handle.net/11250/220012 Profesjonspraksis Profesjonspraksis : Filosofi og teori Matematikk : Undervisning Matematikk : Utdanning og forskning VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 Doctoral thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:04Z Avhandling (Ph.D.) – Universitetet i Nordland, 2014 Doctoral or Postdoctoral Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet |
institution |
Open Polar |
collection |
Open archive Nord universitet |
op_collection_id |
ftnorduniv |
language |
Swedish |
topic |
Profesjonspraksis Profesjonspraksis : Filosofi og teori Matematikk : Undervisning Matematikk : Utdanning og forskning VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 |
spellingShingle |
Profesjonspraksis Profesjonspraksis : Filosofi og teori Matematikk : Undervisning Matematikk : Utdanning og forskning VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 Jahnke, Anette Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker |
topic_facet |
Profesjonspraksis Profesjonspraksis : Filosofi og teori Matematikk : Undervisning Matematikk : Utdanning og forskning VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 |
description |
Avhandling (Ph.D.) – Universitetet i Nordland, 2014 |
format |
Doctoral or Postdoctoral Thesis |
author |
Jahnke, Anette |
author_facet |
Jahnke, Anette |
author_sort |
Jahnke, Anette |
title |
Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker |
title_short |
Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker |
title_full |
Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker |
title_fullStr |
Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker |
title_full_unstemmed |
Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker |
title_sort |
insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker |
publisher |
Universitetet i Nordland |
publishDate |
2014 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/220012 |
genre |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
genre_facet |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
op_relation |
Ph.D. i studier av profesjonspraksis; nr. 11 (2014) Jahnke, A. (2014). Insegel till dialog: skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker (Doktorgradsavhandling). Universitetet i Nordland, Bodø http://hdl.handle.net/11250/220012 |
_version_ |
1766115973254873088 |