Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker

Avhandling (Ph.D.) – Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Jahnke, Anette
Format: Doctoral or Postdoctoral Thesis
Language:Swedish
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/220012
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/220012
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/220012 2023-05-15T17:24:44+02:00 Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker Jahnke, Anette 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/220012 swe swe Universitetet i Nordland Ph.D. i studier av profesjonspraksis; nr. 11 (2014) Jahnke, A. (2014). Insegel till dialog: skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker (Doktorgradsavhandling). Universitetet i Nordland, Bodø http://hdl.handle.net/11250/220012 Profesjonspraksis Profesjonspraksis : Filosofi og teori Matematikk : Undervisning Matematikk : Utdanning og forskning VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 Doctoral thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:04Z Avhandling (Ph.D.) – Universitetet i Nordland, 2014 Doctoral or Postdoctoral Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Swedish
topic Profesjonspraksis
Profesjonspraksis : Filosofi og teori
Matematikk : Undervisning
Matematikk : Utdanning og forskning
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
spellingShingle Profesjonspraksis
Profesjonspraksis : Filosofi og teori
Matematikk : Undervisning
Matematikk : Utdanning og forskning
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
Jahnke, Anette
Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker
topic_facet Profesjonspraksis
Profesjonspraksis : Filosofi og teori
Matematikk : Undervisning
Matematikk : Utdanning og forskning
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
description Avhandling (Ph.D.) – Universitetet i Nordland, 2014
format Doctoral or Postdoctoral Thesis
author Jahnke, Anette
author_facet Jahnke, Anette
author_sort Jahnke, Anette
title Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker
title_short Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker
title_full Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker
title_fullStr Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker
title_full_unstemmed Insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker
title_sort insegel till dialog : skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/220012
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_relation Ph.D. i studier av profesjonspraksis; nr. 11 (2014)
Jahnke, A. (2014). Insegel till dialog: skolans matematikutbildning – en studie i fyra praktiker (Doktorgradsavhandling). Universitetet i Nordland, Bodø
http://hdl.handle.net/11250/220012
_version_ 1766115973254873088