Veiledning og innovasjon
Formålet med problemstillingen er todelt. Først er det å utvikle tilbudet fra Fagteamet i Bodø til barnehagene i kommunen slik at telefonveiledningen kan forbedres. Deretter å avdekke hvilket behov som er for veiledning til barnehagene. Metoden vil være kvantitativ, og de kommunale barnehagene i Bod...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/145295 |
id |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/145295 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/145295 2023-05-15T15:45:21+02:00 Veiledning og innovasjon Aakre, Siv 2013-09-19 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/145295 nob nob http://hdl.handle.net/11250/145295 [24 s.] veiledning spesialpedagogikk barnehager VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 Bachelor thesis 2013 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:13Z Formålet med problemstillingen er todelt. Først er det å utvikle tilbudet fra Fagteamet i Bodø til barnehagene i kommunen slik at telefonveiledningen kan forbedres. Deretter å avdekke hvilket behov som er for veiledning til barnehagene. Metoden vil være kvantitativ, og de kommunale barnehagene i Bodø vil få muligheten til å delta i en undersøkelse som blir tilsendt. De private barnehagene som er knyttet til fagteamet med at de har spesialpedagoger fra fagteamet vil og få tilsendt skjema. I etterkant av undersøkelsen vil tilbudet og behovet for telefonveiledning bli vurdert. Bachelor Thesis Bodø Bodø Open archive Nord universitet Bodø ENVELOPE(14.405,14.405,67.280,67.280) |
institution |
Open Polar |
collection |
Open archive Nord universitet |
op_collection_id |
ftnorduniv |
language |
Norwegian Bokmål |
topic |
veiledning spesialpedagogikk barnehager VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 |
spellingShingle |
veiledning spesialpedagogikk barnehager VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 Aakre, Siv Veiledning og innovasjon |
topic_facet |
veiledning spesialpedagogikk barnehager VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 |
description |
Formålet med problemstillingen er todelt. Først er det å utvikle tilbudet fra Fagteamet i Bodø til barnehagene i kommunen slik at telefonveiledningen kan forbedres. Deretter å avdekke hvilket behov som er for veiledning til barnehagene. Metoden vil være kvantitativ, og de kommunale barnehagene i Bodø vil få muligheten til å delta i en undersøkelse som blir tilsendt. De private barnehagene som er knyttet til fagteamet med at de har spesialpedagoger fra fagteamet vil og få tilsendt skjema. I etterkant av undersøkelsen vil tilbudet og behovet for telefonveiledning bli vurdert. |
format |
Bachelor Thesis |
author |
Aakre, Siv |
author_facet |
Aakre, Siv |
author_sort |
Aakre, Siv |
title |
Veiledning og innovasjon |
title_short |
Veiledning og innovasjon |
title_full |
Veiledning og innovasjon |
title_fullStr |
Veiledning og innovasjon |
title_full_unstemmed |
Veiledning og innovasjon |
title_sort |
veiledning og innovasjon |
publishDate |
2013 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/145295 |
long_lat |
ENVELOPE(14.405,14.405,67.280,67.280) |
geographic |
Bodø |
geographic_facet |
Bodø |
genre |
Bodø Bodø |
genre_facet |
Bodø Bodø |
op_source |
[24 s.] |
op_relation |
http://hdl.handle.net/11250/145295 |
_version_ |
1766379714507702272 |