Veiledning og innovasjon
Formålet med problemstillingen er todelt. Først er det å utvikle tilbudet fra Fagteamet i Bodø til barnehagene i kommunen slik at telefonveiledningen kan forbedres. Deretter å avdekke hvilket behov som er for veiledning til barnehagene. Metoden vil være kvantitativ, og de kommunale barnehagene i Bod...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/145295 |
Summary: | Formålet med problemstillingen er todelt. Først er det å utvikle tilbudet fra Fagteamet i Bodø til barnehagene i kommunen slik at telefonveiledningen kan forbedres. Deretter å avdekke hvilket behov som er for veiledning til barnehagene. Metoden vil være kvantitativ, og de kommunale barnehagene i Bodø vil få muligheten til å delta i en undersøkelse som blir tilsendt. De private barnehagene som er knyttet til fagteamet med at de har spesialpedagoger fra fagteamet vil og få tilsendt skjema. I etterkant av undersøkelsen vil tilbudet og behovet for telefonveiledning bli vurdert. |
---|