Zachariassen, N. (2012). Tilpasset opplæring og Lesefokus: Hvordan kan Lesefokus bidra til å tilpasse opplæring i lesing og skriving til alle elever i første klasse? : en kvalitativ studie av læreres erfaring med bruk av metoden Lesefokus. Universitetet i Nordland.
Chicago Style (17th ed.) CitationZachariassen, Nina. Tilpasset Opplæring Og Lesefokus: Hvordan Kan Lesefokus Bidra Til å Tilpasse Opplæring I Lesing Og Skriving Til Alle Elever I Første Klasse? : En Kvalitativ Studie Av Læreres Erfaring Med Bruk Av Metoden Lesefokus. Universitetet i Nordland, 2012.
MLA (9th ed.) CitationZachariassen, Nina. Tilpasset Opplæring Og Lesefokus: Hvordan Kan Lesefokus Bidra Til å Tilpasse Opplæring I Lesing Og Skriving Til Alle Elever I Første Klasse? : En Kvalitativ Studie Av Læreres Erfaring Med Bruk Av Metoden Lesefokus. Universitetet i Nordland, 2012.