Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Other/Unknown Material |
Language: | Norwegian |
Published: |
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/152083 |
Summary: | Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen. I osloskolen er det nå registrert 120 ulike språk (Svendsen 2004). Antalet minoritetsspråklege elevar vart meir enn fordobla i løpet av 1990-åra (Bakken 2003b), og situasjonen i dag er at dei fleste skulane i Norge har innslag av elevar med ein annan kulturell bakgrunn enn den norske. Ikkje rart at 2008 er utropt til ’mangfaldsåret’! |
---|