Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Other/Unknown Material |
Language: | Norwegian |
Published: |
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/152083 |
id |
fthsstordhoegesu:oai:brage.bibsys.no:11250/152083 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
fthsstordhoegesu:oai:brage.bibsys.no:11250/152083 2023-05-15T18:14:55+02:00 Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap Tveit, Toralf J. 2009-03-31T11:58:37Z 50570 bytes application/pdf http://hdl.handle.net/11250/152083 nor nor Others 2009 fthsstordhoegesu 2017-03-15T12:59:30Z Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen. I osloskolen er det nå registrert 120 ulike språk (Svendsen 2004). Antalet minoritetsspråklege elevar vart meir enn fordobla i løpet av 1990-åra (Bakken 2003b), og situasjonen i dag er at dei fleste skulane i Norge har innslag av elevar med ein annan kulturell bakgrunn enn den norske. Ikkje rart at 2008 er utropt til ’mangfaldsåret’! Other/Unknown Material samisk Western Norway University of Applied Sciences: HVL Open (Brage) Bakken ENVELOPE(13.400,13.400,65.585,65.585) |
institution |
Open Polar |
collection |
Western Norway University of Applied Sciences: HVL Open (Brage) |
op_collection_id |
fthsstordhoegesu |
language |
Norwegian |
description |
Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen. I osloskolen er det nå registrert 120 ulike språk (Svendsen 2004). Antalet minoritetsspråklege elevar vart meir enn fordobla i løpet av 1990-åra (Bakken 2003b), og situasjonen i dag er at dei fleste skulane i Norge har innslag av elevar med ein annan kulturell bakgrunn enn den norske. Ikkje rart at 2008 er utropt til ’mangfaldsåret’! |
format |
Other/Unknown Material |
author |
Tveit, Toralf J. |
spellingShingle |
Tveit, Toralf J. Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap |
author_facet |
Tveit, Toralf J. |
author_sort |
Tveit, Toralf J. |
title |
Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap |
title_short |
Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap |
title_full |
Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap |
title_fullStr |
Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap |
title_full_unstemmed |
Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap |
title_sort |
kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av polanyis teori om taus kunnskap |
publishDate |
2009 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/152083 |
long_lat |
ENVELOPE(13.400,13.400,65.585,65.585) |
geographic |
Bakken |
geographic_facet |
Bakken |
genre |
samisk |
genre_facet |
samisk |
_version_ |
1766187942777192448 |