Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap

Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Tveit, Toralf J.
Format: Other/Unknown Material
Language:Norwegian
Published: 2009
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/152083
id fthsstordhoegesu:oai:brage.bibsys.no:11250/152083
record_format openpolar
spelling fthsstordhoegesu:oai:brage.bibsys.no:11250/152083 2023-05-15T18:14:55+02:00 Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap Tveit, Toralf J. 2009-03-31T11:58:37Z 50570 bytes application/pdf http://hdl.handle.net/11250/152083 nor nor Others 2009 fthsstordhoegesu 2017-03-15T12:59:30Z Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen. I osloskolen er det nå registrert 120 ulike språk (Svendsen 2004). Antalet minoritetsspråklege elevar vart meir enn fordobla i løpet av 1990-åra (Bakken 2003b), og situasjonen i dag er at dei fleste skulane i Norge har innslag av elevar med ein annan kulturell bakgrunn enn den norske. Ikkje rart at 2008 er utropt til ’mangfaldsåret’! Other/Unknown Material samisk Western Norway University of Applied Sciences: HVL Open (Brage) Bakken ENVELOPE(13.400,13.400,65.585,65.585)
institution Open Polar
collection Western Norway University of Applied Sciences: HVL Open (Brage)
op_collection_id fthsstordhoegesu
language Norwegian
description Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen. I osloskolen er det nå registrert 120 ulike språk (Svendsen 2004). Antalet minoritetsspråklege elevar vart meir enn fordobla i løpet av 1990-åra (Bakken 2003b), og situasjonen i dag er at dei fleste skulane i Norge har innslag av elevar med ein annan kulturell bakgrunn enn den norske. Ikkje rart at 2008 er utropt til ’mangfaldsåret’!
format Other/Unknown Material
author Tveit, Toralf J.
spellingShingle Tveit, Toralf J.
Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
author_facet Tveit, Toralf J.
author_sort Tveit, Toralf J.
title Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
title_short Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
title_full Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
title_fullStr Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
title_full_unstemmed Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
title_sort kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av polanyis teori om taus kunnskap
publishDate 2009
url http://hdl.handle.net/11250/152083
long_lat ENVELOPE(13.400,13.400,65.585,65.585)
geographic Bakken
geographic_facet Bakken
genre samisk
genre_facet samisk
_version_ 1766187942777192448