Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap

Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Tveit, Toralf J.
Format: Other/Unknown Material
Language:Norwegian
Published: 2009
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/152083
Description
Summary:Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen. I osloskolen er det nå registrert 120 ulike språk (Svendsen 2004). Antalet minoritetsspråklege elevar vart meir enn fordobla i løpet av 1990-åra (Bakken 2003b), og situasjonen i dag er at dei fleste skulane i Norge har innslag av elevar med ein annan kulturell bakgrunn enn den norske. Ikkje rart at 2008 er utropt til ’mangfaldsåret’!