Antonsen, Y., Jakhelln, R. E., & Bjørndal, K. E. W. (2020). Nyutdannede grunnskolelæreres faglige fordypning og masteroppgave – relevant for skolen? Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis, 14(2), 103.
Chicago Style (17th ed.) CitationAntonsen, Yngve, Rachel Elise Jakhelln, and Kristin Emilie W. Bjørndal. "Nyutdannede Grunnskolelæreres Faglige Fordypning Og Masteroppgave – Relevant for Skolen?" Nordisk Tidsskrift for Utdanning Og Praksis 14, no. 2 (2020): 103.
MLA (9th ed.) CitationAntonsen, Yngve, et al. "Nyutdannede Grunnskolelæreres Faglige Fordypning Og Masteroppgave – Relevant for Skolen?" Nordisk Tidsskrift for Utdanning Og Praksis, vol. 14, no. 2, 2020, p. 103.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.