Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø
Presentasjon på seksjonsmøte naturfag NLA Bergen/Oslo, Bergen 29.01.19, arrangert av Norsk Lærerakademi. Bygger på pilotstudien Karlsen S, Olufsen M, Haugland, O.A. & Thorvaldsen S. (2017). Et tidlig gløtt inn i den nye norske lærerutdanningen. En komparativ studie av allmennlærer- og masterutda...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Conference Object |
Language: | Bokmål |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/10037/15840 |
_version_ | 1829300220925575168 |
---|---|
author | Thorvaldsen, Steinar |
author_facet | Thorvaldsen, Steinar |
author_sort | Thorvaldsen, Steinar |
collection | University of Tromsø: Munin Open Research Archive |
description | Presentasjon på seksjonsmøte naturfag NLA Bergen/Oslo, Bergen 29.01.19, arrangert av Norsk Lærerakademi. Bygger på pilotstudien Karlsen S, Olufsen M, Haugland, O.A. & Thorvaldsen S. (2017). Et tidlig gløtt inn i den nye norske lærerutdanningen. En komparativ studie av allmennlærer- og masterutdanning i naturfag for grunnskolen. UNIPED, 40 (4), 299-311. https://hdl.handle.net/10037/11819. |
format | Conference Object |
genre | Tromsø |
genre_facet | Tromsø |
geographic | Bergen Haugland Karlsen Tromsø |
geographic_facet | Bergen Haugland Karlsen Tromsø |
id | ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/15840 |
institution | Open Polar |
language | Norwegian (Bokmål) |
long_lat | ENVELOPE(13.182,13.182,64.934,64.934) ENVELOPE(-46.000,-46.000,-60.350,-60.350) |
op_collection_id | ftunivtroemsoe |
op_relation | Thorvaldsen, S. (2019). Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø, Bergen, 29.01.19 . Bergen: Norsk lærerakademi FRIDAID 1678363 https://hdl.handle.net/10037/15840 |
op_rights | openAccess |
publishDate | 2019 |
record_format | openpolar |
spelling | ftunivtroemsoe:oai:munin.uit.no:10037/15840 2025-04-13T14:27:33+00:00 Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø Thorvaldsen, Steinar 2019-01-19 https://hdl.handle.net/10037/15840 nob nob Thorvaldsen, S. (2019). Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø, Bergen, 29.01.19 . Bergen: Norsk lærerakademi FRIDAID 1678363 https://hdl.handle.net/10037/15840 openAccess VDP::Social science: 200::Education: 280 VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 Conference object Konferansebidrag 2019 ftunivtroemsoe 2025-03-14T05:17:56Z Presentasjon på seksjonsmøte naturfag NLA Bergen/Oslo, Bergen 29.01.19, arrangert av Norsk Lærerakademi. Bygger på pilotstudien Karlsen S, Olufsen M, Haugland, O.A. & Thorvaldsen S. (2017). Et tidlig gløtt inn i den nye norske lærerutdanningen. En komparativ studie av allmennlærer- og masterutdanning i naturfag for grunnskolen. UNIPED, 40 (4), 299-311. https://hdl.handle.net/10037/11819. Conference Object Tromsø University of Tromsø: Munin Open Research Archive Bergen Haugland ENVELOPE(13.182,13.182,64.934,64.934) Karlsen ENVELOPE(-46.000,-46.000,-60.350,-60.350) Tromsø |
spellingShingle | VDP::Social science: 200::Education: 280 VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 Thorvaldsen, Steinar Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø |
title | Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø |
title_full | Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø |
title_fullStr | Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø |
title_full_unstemmed | Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø |
title_short | Masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. Erfaringer fra pilotprosjektet i Tromsø |
title_sort | masterutdanning i naturfag for grunnskolelærere. erfaringer fra pilotprosjektet i tromsø |
topic | VDP::Social science: 200::Education: 280 VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 |
topic_facet | VDP::Social science: 200::Education: 280 VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 |
url | https://hdl.handle.net/10037/15840 |