Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO p...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Report |
Language: | Bokmål |
Published: |
Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/1956/528 |
_version_ | 1821729925201133568 |
---|---|
author | Sørensen, Eli |
author_facet | Sørensen, Eli |
author_sort | Sørensen, Eli |
collection | University of Bergen: Bergen Open Research Archive (BORA-UiB) |
description | Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO på den ene siden (mest) og UiB og UiT på den andre siden (minst), og hun drøfter hva årsakene til forskjellene kan være. |
format | Report |
genre | Tromsø |
genre_facet | Tromsø |
geographic | Barne Bergen Tromsø |
geographic_facet | Barne Bergen Tromsø |
id | ftunivbergen:oai:bora.uib.no:1956/528 |
institution | Open Polar |
language | Norwegian (Bokmål) |
long_lat | ENVELOPE(166.233,166.233,-77.583,-77.583) |
op_collection_id | ftunivbergen |
op_relation | UPED-skrift nr. 1/2004 urn:issn:0805-2557 https://hdl.handle.net/1956/528 |
publishDate | 2004 |
publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen |
record_format | openpolar |
spelling | ftunivbergen:oai:bora.uib.no:1956/528 2025-01-17T01:08:29+00:00 Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø Sørensen, Eli 2004 1170185 bytes application/pdf https://hdl.handle.net/1956/528 nob nob Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen UPED-skrift nr. 1/2004 urn:issn:0805-2557 https://hdl.handle.net/1956/528 Universitetspedagogikk VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 Working paper 2004 ftunivbergen 2023-03-14T17:45:03Z Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO på den ene siden (mest) og UiB og UiT på den andre siden (minst), og hun drøfter hva årsakene til forskjellene kan være. Report Tromsø University of Bergen: Bergen Open Research Archive (BORA-UiB) Barne ENVELOPE(166.233,166.233,-77.583,-77.583) Bergen Tromsø |
spellingShingle | Universitetspedagogikk VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 Sørensen, Eli Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø |
title | Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø |
title_full | Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø |
title_fullStr | Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø |
title_full_unstemmed | Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø |
title_short | Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø |
title_sort | undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. en sammenligning mellom universitetene i oslo, bergen, trondheim og tromsø |
topic | Universitetspedagogikk VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 |
topic_facet | Universitetspedagogikk VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 |
url | https://hdl.handle.net/1956/528 |