Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø

Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO p...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Sørensen, Eli
Format: Report
Language:Norwegian Bokmål
Published: Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen 2004
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/1956/528
id ftunivbergen:oai:bora.uib.no:1956/528
record_format openpolar
spelling ftunivbergen:oai:bora.uib.no:1956/528 2023-05-15T18:34:13+02:00 Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø Sørensen, Eli 2004 1170185 bytes application/pdf https://hdl.handle.net/1956/528 nob nob Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen UPED-skrift nr. 1/2004 urn:issn:0805-2557 https://hdl.handle.net/1956/528 Universitetspedagogikk VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 Working paper 2004 ftunivbergen 2023-03-14T17:45:03Z Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO på den ene siden (mest) og UiB og UiT på den andre siden (minst), og hun drøfter hva årsakene til forskjellene kan være. Report Tromsø University of Bergen: Bergen Open Research Archive (BORA-UiB) Barne ENVELOPE(166.233,166.233,-77.583,-77.583) Bergen Tromsø
institution Open Polar
collection University of Bergen: Bergen Open Research Archive (BORA-UiB)
op_collection_id ftunivbergen
language Norwegian Bokmål
topic Universitetspedagogikk
VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
spellingShingle Universitetspedagogikk
VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
Sørensen, Eli
Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
topic_facet Universitetspedagogikk
VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
description Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO på den ene siden (mest) og UiB og UiT på den andre siden (minst), og hun drøfter hva årsakene til forskjellene kan være.
format Report
author Sørensen, Eli
author_facet Sørensen, Eli
author_sort Sørensen, Eli
title Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_short Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_full Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_fullStr Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_full_unstemmed Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_sort undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. en sammenligning mellom universitetene i oslo, bergen, trondheim og tromsø
publisher Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen
publishDate 2004
url https://hdl.handle.net/1956/528
long_lat ENVELOPE(166.233,166.233,-77.583,-77.583)
geographic Barne
Bergen
Tromsø
geographic_facet Barne
Bergen
Tromsø
genre Tromsø
genre_facet Tromsø
op_relation UPED-skrift nr. 1/2004
urn:issn:0805-2557
https://hdl.handle.net/1956/528
_version_ 1766218883397582848