Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø

Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO p...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Sørensen, Eli
Format: Report
Language:Bokmål
Published: Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen 2004
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/1956/528
_version_ 1821729925201133568
author Sørensen, Eli
author_facet Sørensen, Eli
author_sort Sørensen, Eli
collection University of Bergen: Bergen Open Research Archive (BORA-UiB)
description Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO på den ene siden (mest) og UiB og UiT på den andre siden (minst), og hun drøfter hva årsakene til forskjellene kan være.
format Report
genre Tromsø
genre_facet Tromsø
geographic Barne
Bergen
Tromsø
geographic_facet Barne
Bergen
Tromsø
id ftunivbergen:oai:bora.uib.no:1956/528
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
long_lat ENVELOPE(166.233,166.233,-77.583,-77.583)
op_collection_id ftunivbergen
op_relation UPED-skrift nr. 1/2004
urn:issn:0805-2557
https://hdl.handle.net/1956/528
publishDate 2004
publisher Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen
record_format openpolar
spelling ftunivbergen:oai:bora.uib.no:1956/528 2025-01-17T01:08:29+00:00 Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø Sørensen, Eli 2004 1170185 bytes application/pdf https://hdl.handle.net/1956/528 nob nob Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen UPED-skrift nr. 1/2004 urn:issn:0805-2557 https://hdl.handle.net/1956/528 Universitetspedagogikk VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 Working paper 2004 ftunivbergen 2023-03-14T17:45:03Z Eli Sørensen (Det medisinske fakultet) har gjort en sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø når det gjelder undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. Hun finner at det er en påfallende forskjell mellom hvor stor plass fagområdet får ved NTNU og UiO på den ene siden (mest) og UiB og UiT på den andre siden (minst), og hun drøfter hva årsakene til forskjellene kan være. Report Tromsø University of Bergen: Bergen Open Research Archive (BORA-UiB) Barne ENVELOPE(166.233,166.233,-77.583,-77.583) Bergen Tromsø
spellingShingle Universitetspedagogikk
VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
Sørensen, Eli
Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_full Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_fullStr Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_full_unstemmed Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_short Undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. En sammenligning mellom universitetene i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø
title_sort undervisning i barne- og ungdomspsykiatri i medisinstudiet. en sammenligning mellom universitetene i oslo, bergen, trondheim og tromsø
topic Universitetspedagogikk
VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
topic_facet Universitetspedagogikk
VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280
url https://hdl.handle.net/1956/528