Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev

Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2015

Bibliographic Details
Main Author: Hjerpås, Barbara
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2015
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/301547
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/301547
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/301547 2023-05-15T17:24:44+02:00 Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev Hjerpås, Barbara 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/301547 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/301547 98 praktisk kunnskap profesjonskunnskap Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:14Z Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic praktisk kunnskap
profesjonskunnskap
spellingShingle praktisk kunnskap
profesjonskunnskap
Hjerpås, Barbara
Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev
topic_facet praktisk kunnskap
profesjonskunnskap
description Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2015
format Master Thesis
author Hjerpås, Barbara
author_facet Hjerpås, Barbara
author_sort Hjerpås, Barbara
title Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev
title_short Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev
title_full Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev
title_fullStr Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev
title_full_unstemmed Lærer under lupen. Hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev
title_sort lærer under lupen. hvordan kommer den tause kunnskapen til uttrykk i relasjoner mellom lærer og elev
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2015
url http://hdl.handle.net/11250/301547
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 98
op_relation http://hdl.handle.net/11250/301547
_version_ 1766115893844115456