Lærer med tenkepause. Brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven

Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2015

Bibliographic Details
Main Author: Eilertsen, Gerd
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2015
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/301521
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/301521
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/301521 2023-05-15T17:24:44+02:00 Lærer med tenkepause. Brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven Eilertsen, Gerd 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/301521 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/301521 142 praktisk kunnskap profesjonskunnskap Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:41Z Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic praktisk kunnskap
profesjonskunnskap
spellingShingle praktisk kunnskap
profesjonskunnskap
Eilertsen, Gerd
Lærer med tenkepause. Brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven
topic_facet praktisk kunnskap
profesjonskunnskap
description Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2015
format Master Thesis
author Eilertsen, Gerd
author_facet Eilertsen, Gerd
author_sort Eilertsen, Gerd
title Lærer med tenkepause. Brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven
title_short Lærer med tenkepause. Brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven
title_full Lærer med tenkepause. Brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven
title_fullStr Lærer med tenkepause. Brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven
title_full_unstemmed Lærer med tenkepause. Brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven
title_sort lærer med tenkepause. brikker i et skolepolitisk vakuum i lys av det stille i eleven
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2015
url http://hdl.handle.net/11250/301521
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 142
op_relation http://hdl.handle.net/11250/301521
_version_ 1766115887681634304