Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?
Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015
Main Author: | |
---|---|
Format: | Master Thesis |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/300862 |
id |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/300862 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/300862 2023-05-15T17:24:44+02:00 Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? Didriksen, Tove Kristin 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/300862 nob nob http://hdl.handle.net/11250/300862 102 tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:38Z Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet Faget ENVELOPE(168.433,168.433,-71.733,-71.733) |
institution |
Open Polar |
collection |
Open archive Nord universitet |
op_collection_id |
ftnorduniv |
language |
Norwegian Bokmål |
topic |
tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 |
spellingShingle |
tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Didriksen, Tove Kristin Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? |
topic_facet |
tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 |
description |
Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015 |
format |
Master Thesis |
author |
Didriksen, Tove Kristin |
author_facet |
Didriksen, Tove Kristin |
author_sort |
Didriksen, Tove Kristin |
title |
Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? |
title_short |
Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? |
title_full |
Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? |
title_fullStr |
Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? |
title_full_unstemmed |
Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? |
title_sort |
er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? |
publishDate |
2015 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/300862 |
long_lat |
ENVELOPE(168.433,168.433,-71.733,-71.733) |
geographic |
Faget |
geographic_facet |
Faget |
genre |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
genre_facet |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
op_source |
102 |
op_relation |
http://hdl.handle.net/11250/300862 |
_version_ |
1766115948609142784 |