Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?

Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015

Bibliographic Details
Main Author: Didriksen, Tove Kristin
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: 2015
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/300862
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/300862
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/300862 2023-05-15T17:24:44+02:00 Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg? Didriksen, Tove Kristin 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/300862 nob nob http://hdl.handle.net/11250/300862 102 tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:38Z Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet Faget ENVELOPE(168.433,168.433,-71.733,-71.733)
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
spellingShingle tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
Didriksen, Tove Kristin
Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?
topic_facet tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
description Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015
format Master Thesis
author Didriksen, Tove Kristin
author_facet Didriksen, Tove Kristin
author_sort Didriksen, Tove Kristin
title Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?
title_short Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?
title_full Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?
title_fullStr Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?
title_full_unstemmed Er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?
title_sort er den didaktiske relasjonsmodellen et viktig verktøy for læreren i planleggingen av faget utdanningsvalg?
publishDate 2015
url http://hdl.handle.net/11250/300862
long_lat ENVELOPE(168.433,168.433,-71.733,-71.733)
geographic Faget
geographic_facet Faget
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 102
op_relation http://hdl.handle.net/11250/300862
_version_ 1766115948609142784