Messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. En casestudie av Gjensidige Forsikring ASA

Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015

Bibliographic Details
Main Author: Evjen, Iris Jeanett Karstensen
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2015
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/299994
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/299994
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/299994 2023-05-15T17:24:44+02:00 Messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. En casestudie av Gjensidige Forsikring ASA Evjen, Iris Jeanett Karstensen 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/299994 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/299994 73 bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:14Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
spellingShingle bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
Evjen, Iris Jeanett Karstensen
Messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. En casestudie av Gjensidige Forsikring ASA
topic_facet bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
description Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015
format Master Thesis
author Evjen, Iris Jeanett Karstensen
author_facet Evjen, Iris Jeanett Karstensen
author_sort Evjen, Iris Jeanett Karstensen
title Messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. En casestudie av Gjensidige Forsikring ASA
title_short Messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. En casestudie av Gjensidige Forsikring ASA
title_full Messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. En casestudie av Gjensidige Forsikring ASA
title_fullStr Messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. En casestudie av Gjensidige Forsikring ASA
title_full_unstemmed Messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. En casestudie av Gjensidige Forsikring ASA
title_sort messedeltakelsens rolle ved utvikling og økning av kundelojalitet. en casestudie av gjensidige forsikring asa
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2015
url http://hdl.handle.net/11250/299994
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 73
op_relation http://hdl.handle.net/11250/299994
_version_ 1766115955477315584