Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten
Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Master Thesis |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
Universitetet i Nordland
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/299969 |
id |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/299969 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/299969 2023-05-15T17:24:44+02:00 Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten Thonhaugen, Anja Johnsen Nilssen, Karoline 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/299969 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/299969 61 bedriftsøkonomi internasjonalisering International business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:03Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet |
institution |
Open Polar |
collection |
Open archive Nord universitet |
op_collection_id |
ftnorduniv |
language |
Norwegian Bokmål |
topic |
bedriftsøkonomi internasjonalisering International business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 |
spellingShingle |
bedriftsøkonomi internasjonalisering International business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Thonhaugen, Anja Johnsen Nilssen, Karoline Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten |
topic_facet |
bedriftsøkonomi internasjonalisering International business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 |
description |
Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015 |
format |
Master Thesis |
author |
Thonhaugen, Anja Johnsen Nilssen, Karoline |
author_facet |
Thonhaugen, Anja Johnsen Nilssen, Karoline |
author_sort |
Thonhaugen, Anja Johnsen |
title |
Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten |
title_short |
Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten |
title_full |
Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten |
title_fullStr |
Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten |
title_full_unstemmed |
Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten |
title_sort |
turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av hurtigruten |
publisher |
Universitetet i Nordland |
publishDate |
2015 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/299969 |
genre |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
genre_facet |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
op_source |
61 |
op_relation |
http://hdl.handle.net/11250/299969 |
_version_ |
1766115897146081280 |