Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten

Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015

Bibliographic Details
Main Authors: Thonhaugen, Anja Johnsen, Nilssen, Karoline
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2015
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/299969
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/299969
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/299969 2023-05-15T17:24:44+02:00 Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten Thonhaugen, Anja Johnsen Nilssen, Karoline 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/299969 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/299969 61 bedriftsøkonomi internasjonalisering International business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:03Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic bedriftsøkonomi
internasjonalisering
International business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
spellingShingle bedriftsøkonomi
internasjonalisering
International business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
Thonhaugen, Anja Johnsen
Nilssen, Karoline
Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten
topic_facet bedriftsøkonomi
internasjonalisering
International business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
description Masteroppgave i bedriftsøkonomi – Universitetet i Nordland, 2015
format Master Thesis
author Thonhaugen, Anja Johnsen
Nilssen, Karoline
author_facet Thonhaugen, Anja Johnsen
Nilssen, Karoline
author_sort Thonhaugen, Anja Johnsen
title Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten
title_short Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten
title_full Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten
title_fullStr Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten
title_full_unstemmed Turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av Hurtigruten
title_sort turistdestinasjoners merkepersonlighet: en empirisk studie av hurtigruten
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2015
url http://hdl.handle.net/11250/299969
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 61
op_relation http://hdl.handle.net/11250/299969
_version_ 1766115897146081280