Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier
Masteroppgave i personalledelse - Universitetet i Nordland, 2014
Main Author: | |
---|---|
Format: | Master Thesis |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
Universitetet i Nordland
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/282380 |
id |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/282380 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/282380 2023-05-15T17:24:44+02:00 Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier Bertheussen, Ann Marit 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/282380 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/282380 63 personalledelse VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240 Master thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:18Z Masteroppgave i personalledelse - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet |
institution |
Open Polar |
collection |
Open archive Nord universitet |
op_collection_id |
ftnorduniv |
language |
Norwegian Bokmål |
topic |
personalledelse VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240 |
spellingShingle |
personalledelse VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240 Bertheussen, Ann Marit Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier |
topic_facet |
personalledelse VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240 |
description |
Masteroppgave i personalledelse - Universitetet i Nordland, 2014 |
format |
Master Thesis |
author |
Bertheussen, Ann Marit |
author_facet |
Bertheussen, Ann Marit |
author_sort |
Bertheussen, Ann Marit |
title |
Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier |
title_short |
Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier |
title_full |
Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier |
title_fullStr |
Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier |
title_full_unstemmed |
Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier |
title_sort |
autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier |
publisher |
Universitetet i Nordland |
publishDate |
2014 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/282380 |
genre |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
genre_facet |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
op_source |
63 |
op_relation |
http://hdl.handle.net/11250/282380 |
_version_ |
1766115936769671168 |