Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier

Masteroppgave i personalledelse - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Bertheussen, Ann Marit
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/282380
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/282380
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/282380 2023-05-15T17:24:44+02:00 Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier Bertheussen, Ann Marit 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/282380 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/282380 63 personalledelse VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240 Master thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:18Z Masteroppgave i personalledelse - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic personalledelse
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240
spellingShingle personalledelse
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240
Bertheussen, Ann Marit
Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier
topic_facet personalledelse
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240
description Masteroppgave i personalledelse - Universitetet i Nordland, 2014
format Master Thesis
author Bertheussen, Ann Marit
author_facet Bertheussen, Ann Marit
author_sort Bertheussen, Ann Marit
title Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier
title_short Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier
title_full Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier
title_fullStr Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier
title_full_unstemmed Autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier
title_sort autokommunikasjon som middel for identitetsbygging: en studie av en bedrifts bruk av sosiale medier
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/282380
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 63
op_relation http://hdl.handle.net/11250/282380
_version_ 1766115936769671168