Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn

Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Nord universitet, 2016

Bibliographic Details
Main Author: Stien, Lise
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Nord universitet 2016
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/2429144
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/2429144
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/2429144 2023-05-15T16:55:55+02:00 Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn Stien, Lise 2016 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/2429144 nob nob Nord universitet http://hdl.handle.net/11250/2429144 bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2016 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:51Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Nord universitet, 2016 Master Thesis isbjørn Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
spellingShingle bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
Stien, Lise
Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn
topic_facet bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
description Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Nord universitet, 2016
format Master Thesis
author Stien, Lise
author_facet Stien, Lise
author_sort Stien, Lise
title Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn
title_short Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn
title_full Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn
title_fullStr Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn
title_full_unstemmed Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn
title_sort merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av mack isbjørn
publisher Nord universitet
publishDate 2016
url http://hdl.handle.net/11250/2429144
genre isbjørn
genre_facet isbjørn
op_relation http://hdl.handle.net/11250/2429144
_version_ 1766046963974799360