Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn
Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Nord universitet, 2016
Main Author: | |
---|---|
Format: | Master Thesis |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
Nord universitet
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/2429144 |
id |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/2429144 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/2429144 2023-05-15T16:55:55+02:00 Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn Stien, Lise 2016 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/2429144 nob nob Nord universitet http://hdl.handle.net/11250/2429144 bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2016 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:51Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Nord universitet, 2016 Master Thesis isbjørn Open archive Nord universitet |
institution |
Open Polar |
collection |
Open archive Nord universitet |
op_collection_id |
ftnorduniv |
language |
Norwegian Bokmål |
topic |
bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 |
spellingShingle |
bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Stien, Lise Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn |
topic_facet |
bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 |
description |
Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Nord universitet, 2016 |
format |
Master Thesis |
author |
Stien, Lise |
author_facet |
Stien, Lise |
author_sort |
Stien, Lise |
title |
Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn |
title_short |
Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn |
title_full |
Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn |
title_fullStr |
Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn |
title_full_unstemmed |
Merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av Mack Isbjørn |
title_sort |
merkevareposisjonering: prosessen med å skape og forandre oppfatninger : en studie av mack isbjørn |
publisher |
Nord universitet |
publishDate |
2016 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/2429144 |
genre |
isbjørn |
genre_facet |
isbjørn |
op_relation |
http://hdl.handle.net/11250/2429144 |
_version_ |
1766046963974799360 |