Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker

Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015

Bibliographic Details
Main Author: Falstad, Tove Pedersen
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2015
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/2386087
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/2386087
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/2386087 2023-05-15T17:24:45+02:00 Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker Falstad, Tove Pedersen 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/2386087 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/2386087 75 tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:56Z Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
spellingShingle tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
Falstad, Tove Pedersen
Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker
topic_facet tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
description Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015
format Master Thesis
author Falstad, Tove Pedersen
author_facet Falstad, Tove Pedersen
author_sort Falstad, Tove Pedersen
title Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker
title_short Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker
title_full Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker
title_fullStr Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker
title_full_unstemmed Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker
title_sort man må nemlig lære de her sosiale kodene. en kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2015
url http://hdl.handle.net/11250/2386087
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 75
op_relation http://hdl.handle.net/11250/2386087
_version_ 1766115997581836288