Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål

Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Svensli, Maria Kaldhussæter
Format: Master Thesis
Language:Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/225112
_version_ 1821633662190354432
author Svensli, Maria Kaldhussæter
author_facet Svensli, Maria Kaldhussæter
author_sort Svensli, Maria Kaldhussæter
collection Nord Open Research Archive
description Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014
format Master Thesis
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/225112
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
op_collection_id ftnorduniv
op_relation http://hdl.handle.net/11250/225112
op_source 60
publishDate 2014
publisher Universitetet i Nordland
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/225112 2025-01-16T23:28:19+00:00 Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål Svensli, Maria Kaldhussæter 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/225112 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/225112 60 bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2014 ftnorduniv 2023-06-19T14:04:41Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Nord Open Research Archive
spellingShingle bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
Svensli, Maria Kaldhussæter
Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_full Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_fullStr Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_full_unstemmed Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_short Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_sort tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
topic bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
topic_facet bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
url http://hdl.handle.net/11250/225112