Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål

Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Svensli, Maria Kaldhussæter
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/225112
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/225112
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/225112 2023-05-15T17:24:44+02:00 Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål Svensli, Maria Kaldhussæter 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/225112 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/225112 60 bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:16Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
spellingShingle bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
Svensli, Maria Kaldhussæter
Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
topic_facet bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
description Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014
format Master Thesis
author Svensli, Maria Kaldhussæter
author_facet Svensli, Maria Kaldhussæter
author_sort Svensli, Maria Kaldhussæter
title Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_short Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_full Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_fullStr Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_full_unstemmed Tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
title_sort tyske turisters valg av ikke-tradisjonelle, voksende destinasjoner som reisemål
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/225112
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 60
op_relation http://hdl.handle.net/11250/225112
_version_ 1766115914174955520