Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur

Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Krogstad, Stian Aahlberg
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/225018
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/225018
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/225018 2023-05-15T17:24:44+02:00 Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur Krogstad, Stian Aahlberg 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/225018 nob nob http://hdl.handle.net/11250/225018 74 bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:28Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
spellingShingle bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
Krogstad, Stian Aahlberg
Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur
topic_facet bedriftsøkonomi
internasjonalisering
international business
marketing
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
description Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014
format Master Thesis
author Krogstad, Stian Aahlberg
author_facet Krogstad, Stian Aahlberg
author_sort Krogstad, Stian Aahlberg
title Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur
title_short Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur
title_full Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur
title_fullStr Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur
title_full_unstemmed Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur
title_sort corporate branding: en caseanalyse av atea as' relasjoner mellom visjon og kultur
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/225018
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 74
op_relation http://hdl.handle.net/11250/225018
_version_ 1766115940348461056