Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur
Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014
Main Author: | |
---|---|
Format: | Master Thesis |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/225018 |
id |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/225018 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/225018 2023-05-15T17:24:44+02:00 Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur Krogstad, Stian Aahlberg 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/225018 nob nob http://hdl.handle.net/11250/225018 74 bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:28Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet |
institution |
Open Polar |
collection |
Open archive Nord universitet |
op_collection_id |
ftnorduniv |
language |
Norwegian Bokmål |
topic |
bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 |
spellingShingle |
bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Krogstad, Stian Aahlberg Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur |
topic_facet |
bedriftsøkonomi internasjonalisering international business marketing VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 |
description |
Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2014 |
format |
Master Thesis |
author |
Krogstad, Stian Aahlberg |
author_facet |
Krogstad, Stian Aahlberg |
author_sort |
Krogstad, Stian Aahlberg |
title |
Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur |
title_short |
Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur |
title_full |
Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur |
title_fullStr |
Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur |
title_full_unstemmed |
Corporate branding: en caseanalyse av Atea AS' relasjoner mellom visjon og kultur |
title_sort |
corporate branding: en caseanalyse av atea as' relasjoner mellom visjon og kultur |
publishDate |
2014 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/225018 |
genre |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
genre_facet |
Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
op_source |
74 |
op_relation |
http://hdl.handle.net/11250/225018 |
_version_ |
1766115940348461056 |