Kan "Vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget?

Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Gangstad, Gro Eva
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/219332
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/219332
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/219332 2023-05-15T17:24:44+02:00 Kan "Vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget? Gangstad, Gro Eva 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/219332 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/219332 tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Master thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:06Z Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
spellingShingle tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
Gangstad, Gro Eva
Kan "Vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget?
topic_facet tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
description Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014
format Master Thesis
author Gangstad, Gro Eva
author_facet Gangstad, Gro Eva
author_sort Gangstad, Gro Eva
title Kan "Vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget?
title_short Kan "Vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget?
title_full Kan "Vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget?
title_fullStr Kan "Vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget?
title_full_unstemmed Kan "Vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget?
title_sort kan "vurdering for læring" øke elevenes motivasjon for matematikkfaget?
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/219332
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_relation http://hdl.handle.net/11250/219332
_version_ 1766115900025470976