Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?

Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Kjellså, Tove Julie
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/219219
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/219219
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/219219 2023-05-15T17:24:44+02:00 Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever? Kjellså, Tove Julie 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/219219 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/219219 tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Master thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:24Z Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
spellingShingle tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
Kjellså, Tove Julie
Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?
topic_facet tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
description Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014
format Master Thesis
author Kjellså, Tove Julie
author_facet Kjellså, Tove Julie
author_sort Kjellså, Tove Julie
title Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?
title_short Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?
title_full Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?
title_fullStr Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?
title_full_unstemmed Hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?
title_sort hvilken betydning har reflekterende samtaler som redskap for den erfarne lærers kompetanseutvikling for å kunne mestre den nye lærerrollen som samfunnsutviklingen krever?
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/219219
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_relation http://hdl.handle.net/11250/219219
_version_ 1766115995487830016