Bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom

Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Riise, Harald
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/219187
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/219187
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/219187 2023-05-15T17:24:43+02:00 Bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom Riise, Harald 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/219187 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/219187 praktisk kunnskap VDP::Social science: 200::Education: 280 Master thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:37Z Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2014 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic praktisk kunnskap
VDP::Social science: 200::Education: 280
spellingShingle praktisk kunnskap
VDP::Social science: 200::Education: 280
Riise, Harald
Bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom
topic_facet praktisk kunnskap
VDP::Social science: 200::Education: 280
description Masteroppgave i praktisk kunnskap - Universitetet i Nordland, 2014
format Master Thesis
author Riise, Harald
author_facet Riise, Harald
author_sort Riise, Harald
title Bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom
title_short Bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom
title_full Bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom
title_fullStr Bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom
title_full_unstemmed Bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom
title_sort bidrag til forståelse av lærerens handlingsrom
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/219187
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_relation http://hdl.handle.net/11250/219187
_version_ 1766115860212088832