De yngste barnas selvutvikling

Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Lyngved, Elise Marie S.
Format: Bachelor Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/199139
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/199139
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/199139 2023-05-15T17:24:43+02:00 De yngste barnas selvutvikling Lyngved, Elise Marie S. 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/199139 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/199139 pedagogikk VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 Bachelor thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:19Z Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014 Bachelor Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
spellingShingle pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
Lyngved, Elise Marie S.
De yngste barnas selvutvikling
topic_facet pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
description Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014
format Bachelor Thesis
author Lyngved, Elise Marie S.
author_facet Lyngved, Elise Marie S.
author_sort Lyngved, Elise Marie S.
title De yngste barnas selvutvikling
title_short De yngste barnas selvutvikling
title_full De yngste barnas selvutvikling
title_fullStr De yngste barnas selvutvikling
title_full_unstemmed De yngste barnas selvutvikling
title_sort de yngste barnas selvutvikling
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/199139
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_relation http://hdl.handle.net/11250/199139
_version_ 1766115856542072832