Medvirkning for de yngste

Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Solheim, Kine Susanne
Format: Bachelor Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/199078
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/199078
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/199078 2023-05-15T17:24:43+02:00 Medvirkning for de yngste Solheim, Kine Susanne 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/199078 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/199078 pedagogikk VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 Bachelor thesis 2014 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:12Z Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014 Bachelor Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
spellingShingle pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
Solheim, Kine Susanne
Medvirkning for de yngste
topic_facet pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
description Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014
format Bachelor Thesis
author Solheim, Kine Susanne
author_facet Solheim, Kine Susanne
author_sort Solheim, Kine Susanne
title Medvirkning for de yngste
title_short Medvirkning for de yngste
title_full Medvirkning for de yngste
title_fullStr Medvirkning for de yngste
title_full_unstemmed Medvirkning for de yngste
title_sort medvirkning for de yngste
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/199078
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_relation http://hdl.handle.net/11250/199078
_version_ 1766115856320823296