Sammen om barna

Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Authors: Petterson, Linda Iren, Klingan, Astrid
Format: Bachelor Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/198346
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/198346
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/198346 2024-09-15T18:20:33+00:00 Sammen om barna Petterson, Linda Iren Klingan, Astrid 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/198346 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/198346 40 pedagogikk VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 Bachelor thesis 2014 ftnorduniv 2024-07-05T03:04:55Z Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014 Bachelor Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Nord Open Research Archive
institution Open Polar
collection Nord Open Research Archive
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
spellingShingle pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
Petterson, Linda Iren
Klingan, Astrid
Sammen om barna
topic_facet pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
description Studentarbeid i pedagogikk (barnehagelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014
format Bachelor Thesis
author Petterson, Linda Iren
Klingan, Astrid
author_facet Petterson, Linda Iren
Klingan, Astrid
author_sort Petterson, Linda Iren
title Sammen om barna
title_short Sammen om barna
title_full Sammen om barna
title_fullStr Sammen om barna
title_full_unstemmed Sammen om barna
title_sort sammen om barna
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2014
url http://hdl.handle.net/11250/198346
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 40
op_relation http://hdl.handle.net/11250/198346
_version_ 1810458938839138304