Lesing i matematikk, norsk pluss?

Studentarbeid i pedagogikk (grunnskolelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Berg, Birgit
Format: Bachelor Thesis
Language:Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2014
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/198187
_version_ 1821633622941106176
author Berg, Birgit
author_facet Berg, Birgit
author_sort Berg, Birgit
collection Nord Open Research Archive
description Studentarbeid i pedagogikk (grunnskolelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014
format Bachelor Thesis
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/198187
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
op_collection_id ftnorduniv
op_relation http://hdl.handle.net/11250/198187
op_source 33
publishDate 2014
publisher Universitetet i Nordland
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/198187 2025-01-16T23:28:18+00:00 Lesing i matematikk, norsk pluss? Berg, Birgit 2014 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/198187 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/198187 33 pedagogikk VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 Bachelor thesis 2014 ftnorduniv 2023-06-19T14:03:28Z Studentarbeid i pedagogikk (grunnskolelærerutdanningen) - Universitetet i Nordland, 2014 Bachelor Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Nord Open Research Archive
spellingShingle pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
Berg, Birgit
Lesing i matematikk, norsk pluss?
title Lesing i matematikk, norsk pluss?
title_full Lesing i matematikk, norsk pluss?
title_fullStr Lesing i matematikk, norsk pluss?
title_full_unstemmed Lesing i matematikk, norsk pluss?
title_short Lesing i matematikk, norsk pluss?
title_sort lesing i matematikk, norsk pluss?
topic pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
topic_facet pedagogikk
VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281
url http://hdl.handle.net/11250/198187