Hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i Petro NH kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene?

Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Universitetet i Nordland, 2013

Bibliographic Details
Main Authors: Gretesdotter, Trine Håjen, Hansen, Kjell
Format: Master Thesis
Language:Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2013
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/194053
_version_ 1821633721065799680
author Gretesdotter, Trine Håjen
Hansen, Kjell
author_facet Gretesdotter, Trine Håjen
Hansen, Kjell
author_sort Gretesdotter, Trine Håjen
collection Nord Open Research Archive
description Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Universitetet i Nordland, 2013
format Master Thesis
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/194053
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
op_collection_id ftnorduniv
op_relation http://hdl.handle.net/11250/194053
op_source 97
publishDate 2013
publisher Universitetet i Nordland
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/194053 2025-01-16T23:28:21+00:00 Hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i Petro NH kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene? Gretesdotter, Trine Håjen Hansen, Kjell 2013 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/194053 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/194053 97 bedriftsledelse mba VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 Master thesis 2013 ftnorduniv 2023-06-19T14:04:12Z Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Universitetet i Nordland, 2013 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Nord Open Research Archive
spellingShingle bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
Gretesdotter, Trine Håjen
Hansen, Kjell
Hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i Petro NH kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene?
title Hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i Petro NH kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene?
title_full Hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i Petro NH kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene?
title_fullStr Hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i Petro NH kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene?
title_full_unstemmed Hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i Petro NH kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene?
title_short Hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i Petro NH kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene?
title_sort hvordan påvirker relasjoner som blir skapt i petro nh kunnskapsoverføring og innovasjon i bedriftene?
topic bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
topic_facet bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
url http://hdl.handle.net/11250/194053