Med hjerte for kunden. Kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker

Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Universitetet i Nordland, 2015

Bibliographic Details
Main Authors: Trøite, Anita, Kindl, Florian, Nilssen, Hanne Nora
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2015
Subjects:
mba
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/1601733
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/1601733
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/1601733 2023-05-15T17:24:44+02:00 Med hjerte for kunden. Kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker Trøite, Anita Kindl, Florian Nilssen, Hanne Nora 2015 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/1601733 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/1601733 128 bedriftsledelse mba VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 Master thesis 2015 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:12Z Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Universitetet i Nordland, 2015 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
spellingShingle bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
Trøite, Anita
Kindl, Florian
Nilssen, Hanne Nora
Med hjerte for kunden. Kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker
topic_facet bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
description Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Universitetet i Nordland, 2015
format Master Thesis
author Trøite, Anita
Kindl, Florian
Nilssen, Hanne Nora
author_facet Trøite, Anita
Kindl, Florian
Nilssen, Hanne Nora
author_sort Trøite, Anita
title Med hjerte for kunden. Kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker
title_short Med hjerte for kunden. Kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker
title_full Med hjerte for kunden. Kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker
title_fullStr Med hjerte for kunden. Kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker
title_full_unstemmed Med hjerte for kunden. Kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker
title_sort med hjerte for kunden. kvalitet og kvalitetsopplevelse i behandlingen av delingssaker
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2015
url http://hdl.handle.net/11250/1601733
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 128
op_relation http://hdl.handle.net/11250/1601733
_version_ 1766115965830955008