Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring

Et samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle so...

Full description

Bibliographic Details
Format: Other/Unknown Material
Language:Bokmål
Published: Høgskolen i Nesna 2007
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/145954
_version_ 1821726621626793984
collection Nord Open Research Archive
description Et samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle som faglige veiledere, behov for kompetanse og hvordan lærere og bibliotekarer kan bidra i denne sammenheng. Boka er utviklet ved Terråk skole i Bindal kommune.
format Other/Unknown Material
genre Terråk
genre_facet Terråk
geographic Bindal
Terråk
geographic_facet Bindal
Terråk
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/145954
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
long_lat ENVELOPE(12.377,12.377,65.088,65.088)
ENVELOPE(12.371,12.371,65.087,65.087)
op_collection_id ftnorduniv
op_relation Foreldre som faglige veiledere - Bindalsprosjektet. Ansvarlig for prosjektet: Kåre Ødegård (faglig ansvarlig) og Ingvill Dahl, hovedbibliotekar
urn:isbn:978-82-7569-155-0
http://hdl.handle.net/11250/145954
op_source 50
publishDate 2007
publisher Høgskolen i Nesna
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/145954 2025-01-17T01:04:38+00:00 Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring 2007 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/145954 nob nob Høgskolen i Nesna Foreldre som faglige veiledere - Bindalsprosjektet. Ansvarlig for prosjektet: Kåre Ødegård (faglig ansvarlig) og Ingvill Dahl, hovedbibliotekar urn:isbn:978-82-7569-155-0 http://hdl.handle.net/11250/145954 50 lese- og skriveopplæring norsk VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 Others 2007 ftnorduniv 2024-07-05T03:04:55Z Et samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle som faglige veiledere, behov for kompetanse og hvordan lærere og bibliotekarer kan bidra i denne sammenheng. Boka er utviklet ved Terråk skole i Bindal kommune. Other/Unknown Material Terråk Nord Open Research Archive Bindal ENVELOPE(12.377,12.377,65.088,65.088) Terråk ENVELOPE(12.371,12.371,65.087,65.087)
spellingShingle lese- og skriveopplæring
norsk
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring
title Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring
title_full Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring
title_fullStr Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring
title_full_unstemmed Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring
title_short Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring
title_sort døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring
topic lese- og skriveopplæring
norsk
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
topic_facet lese- og skriveopplæring
norsk
VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
url http://hdl.handle.net/11250/145954