Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring
Et samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle so...
Format: | Other/Unknown Material |
---|---|
Language: | Bokmål |
Published: |
Høgskolen i Nesna
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/145954 |
_version_ | 1821726621626793984 |
---|---|
collection | Nord Open Research Archive |
description | Et samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle som faglige veiledere, behov for kompetanse og hvordan lærere og bibliotekarer kan bidra i denne sammenheng. Boka er utviklet ved Terråk skole i Bindal kommune. |
format | Other/Unknown Material |
genre | Terråk |
genre_facet | Terråk |
geographic | Bindal Terråk |
geographic_facet | Bindal Terråk |
id | ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/145954 |
institution | Open Polar |
language | Norwegian (Bokmål) |
long_lat | ENVELOPE(12.377,12.377,65.088,65.088) ENVELOPE(12.371,12.371,65.087,65.087) |
op_collection_id | ftnorduniv |
op_relation | Foreldre som faglige veiledere - Bindalsprosjektet. Ansvarlig for prosjektet: Kåre Ødegård (faglig ansvarlig) og Ingvill Dahl, hovedbibliotekar urn:isbn:978-82-7569-155-0 http://hdl.handle.net/11250/145954 |
op_source | 50 |
publishDate | 2007 |
publisher | Høgskolen i Nesna |
record_format | openpolar |
spelling | ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/145954 2025-01-17T01:04:38+00:00 Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring 2007 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/145954 nob nob Høgskolen i Nesna Foreldre som faglige veiledere - Bindalsprosjektet. Ansvarlig for prosjektet: Kåre Ødegård (faglig ansvarlig) og Ingvill Dahl, hovedbibliotekar urn:isbn:978-82-7569-155-0 http://hdl.handle.net/11250/145954 50 lese- og skriveopplæring norsk VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 Others 2007 ftnorduniv 2024-07-05T03:04:55Z Et samarbeidsprosjekt mellom hjem, skole og bibliotek om elevens skriftspråkutvikling. Prosjektet har til hensikt å utvikle et kompetanseprogram som resultat av systematisk samarbeid mellom foreldre, lærere og bibliotek om elevens lese- og skriveutvikling. Sentralt i programmet er foreldres rolle som faglige veiledere, behov for kompetanse og hvordan lærere og bibliotekarer kan bidra i denne sammenheng. Boka er utviklet ved Terråk skole i Bindal kommune. Other/Unknown Material Terråk Nord Open Research Archive Bindal ENVELOPE(12.377,12.377,65.088,65.088) Terråk ENVELOPE(12.371,12.371,65.087,65.087) |
spellingShingle | lese- og skriveopplæring norsk VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring |
title | Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring |
title_full | Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring |
title_fullStr | Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring |
title_full_unstemmed | Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring |
title_short | Døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring |
title_sort | døråpneren : foreldre som en positiv ressurs i barns læring |
topic | lese- og skriveopplæring norsk VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 |
topic_facet | lese- og skriveopplæring norsk VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 |
url | http://hdl.handle.net/11250/145954 |