Evaluering av databasert undervisning av 3 Bi ved Sandnessjøen Videregående skole

Bibliographic Details
Main Author: Tveita, Johannes
Format: Report
Language:Norwegian
Published: 2009
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/145601
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/145601
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/145601 2024-09-15T18:33:53+00:00 Evaluering av databasert undervisning av 3 Bi ved Sandnessjøen Videregående skole Tveita, Johannes 2009-05-29T11:30:33Z 424798 bytes application/pdf http://hdl.handle.net/11250/145601 nor nor Fredrikke nr 4, 2004 urn:issn:1503-5980 http://hdl.handle.net/11250/145601 VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 Research report 2009 ftnorduniv 2024-07-05T03:04:55Z Report Sandnessjøen Nord Open Research Archive
institution Open Polar
collection Nord Open Research Archive
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian
topic VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
spellingShingle VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
Tveita, Johannes
Evaluering av databasert undervisning av 3 Bi ved Sandnessjøen Videregående skole
topic_facet VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283
format Report
author Tveita, Johannes
author_facet Tveita, Johannes
author_sort Tveita, Johannes
title Evaluering av databasert undervisning av 3 Bi ved Sandnessjøen Videregående skole
title_short Evaluering av databasert undervisning av 3 Bi ved Sandnessjøen Videregående skole
title_full Evaluering av databasert undervisning av 3 Bi ved Sandnessjøen Videregående skole
title_fullStr Evaluering av databasert undervisning av 3 Bi ved Sandnessjøen Videregående skole
title_full_unstemmed Evaluering av databasert undervisning av 3 Bi ved Sandnessjøen Videregående skole
title_sort evaluering av databasert undervisning av 3 bi ved sandnessjøen videregående skole
publishDate 2009
url http://hdl.handle.net/11250/145601
genre Sandnessjøen
genre_facet Sandnessjøen
op_relation Fredrikke
nr 4, 2004
urn:issn:1503-5980
http://hdl.handle.net/11250/145601
_version_ 1810475613058760704