Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen?
Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2013
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Master Thesis |
Language: | Bokmål |
Published: |
Universitetet i Nordland
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/141785 |
_version_ | 1821633674297212928 |
---|---|
author | Kristensen, Atle Svendsen, Knut Erik |
author_facet | Kristensen, Atle Svendsen, Knut Erik |
author_sort | Kristensen, Atle |
collection | Nord Open Research Archive |
description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2013 |
format | Master Thesis |
genre | Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
genre_facet | Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
id | ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/141785 |
institution | Open Polar |
language | Norwegian (Bokmål) |
op_collection_id | ftnorduniv |
op_relation | Masteroppgave i tilpassa opplæring;4/2013 http://hdl.handle.net/11250/141785 |
op_source | 131 |
publishDate | 2013 |
publisher | Universitetet i Nordland |
record_format | openpolar |
spelling | ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/141785 2025-01-16T23:28:19+00:00 Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen? Kristensen, Atle Svendsen, Knut Erik 2013 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/141785 nob nob Universitetet i Nordland Masteroppgave i tilpassa opplæring;4/2013 http://hdl.handle.net/11250/141785 131 tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Master thesis 2013 ftnorduniv 2023-06-19T14:03:56Z Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2013 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Nord Open Research Archive |
spellingShingle | tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Kristensen, Atle Svendsen, Knut Erik Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen? |
title | Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen? |
title_full | Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen? |
title_fullStr | Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen? |
title_full_unstemmed | Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen? |
title_short | Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen? |
title_sort | hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk ikt i undervisningen? |
topic | tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 |
topic_facet | tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 |
url | http://hdl.handle.net/11250/141785 |