Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen?

Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2013

Bibliographic Details
Main Authors: Kristensen, Atle, Svendsen, Knut Erik
Format: Master Thesis
Language:Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2013
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/141785
_version_ 1821633674297212928
author Kristensen, Atle
Svendsen, Knut Erik
author_facet Kristensen, Atle
Svendsen, Knut Erik
author_sort Kristensen, Atle
collection Nord Open Research Archive
description Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2013
format Master Thesis
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/141785
institution Open Polar
language Norwegian (Bokmål)
op_collection_id ftnorduniv
op_relation Masteroppgave i tilpassa opplæring;4/2013
http://hdl.handle.net/11250/141785
op_source 131
publishDate 2013
publisher Universitetet i Nordland
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/141785 2025-01-16T23:28:19+00:00 Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen? Kristensen, Atle Svendsen, Knut Erik 2013 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/141785 nob nob Universitetet i Nordland Masteroppgave i tilpassa opplæring;4/2013 http://hdl.handle.net/11250/141785 131 tilpassa opplæring VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 Master thesis 2013 ftnorduniv 2023-06-19T14:03:56Z Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2013 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Nord Open Research Archive
spellingShingle tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
Kristensen, Atle
Svendsen, Knut Erik
Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen?
title Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen?
title_full Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen?
title_fullStr Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen?
title_full_unstemmed Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen?
title_short Hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk IKT i undervisningen?
title_sort hva påvirker lærers handlingsteori til å ta i bruk ikt i undervisningen?
topic tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
topic_facet tilpassa opplæring
VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282
url http://hdl.handle.net/11250/141785