Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord

Studentarbeid i eksportmarkedsføring (bachelorgrad) - Universitetet i Nordland, 2012 Vi har med utgangspunkt i elementer fra ”Retail Strategy” forsøkt å finne ut om hva som skaper fornøydhet til et handlested. Grunnen for at vi valgte å ha en slik problemstilling er fordi det er et tema som interess...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Jensen, Andreas Myrvold, Hestnes, Endre
Format: Bachelor Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2012
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/141164
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/141164
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/141164 2023-05-15T15:45:22+02:00 Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord Jensen, Andreas Myrvold Hestnes, Endre 2012 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/141164 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/141164 eksportmarkedsføring Bachelor thesis 2012 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:15Z Studentarbeid i eksportmarkedsføring (bachelorgrad) - Universitetet i Nordland, 2012 Vi har med utgangspunkt i elementer fra ”Retail Strategy” forsøkt å finne ut om hva som skaper fornøydhet til et handlested. Grunnen for at vi valgte å ha en slik problemstilling er fordi det er et tema som interesser oss og at vi selv jobber på et kjøpesenter i Bodø sentrum. Vi har valgt å ta i bruk en kvantitativ metode hvor spørreundersøkelsen er vårt hovedfokus. I analysen vil resultatet av undersøkelsen bli presentert i form av sektordiagrammer og tabeller. Våre funn er på bakgrunn av utvalgsstørrelsen ikke tilstrekkelig til å generalisere til populasjonen, men den gir indikasjoner på hvilke elementer som skaper fornøydhet til et handlested. Bachelor Thesis Bodø Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet Bodø ENVELOPE(14.405,14.405,67.280,67.280)
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic eksportmarkedsføring
spellingShingle eksportmarkedsføring
Jensen, Andreas Myrvold
Hestnes, Endre
Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord
topic_facet eksportmarkedsføring
description Studentarbeid i eksportmarkedsføring (bachelorgrad) - Universitetet i Nordland, 2012 Vi har med utgangspunkt i elementer fra ”Retail Strategy” forsøkt å finne ut om hva som skaper fornøydhet til et handlested. Grunnen for at vi valgte å ha en slik problemstilling er fordi det er et tema som interesser oss og at vi selv jobber på et kjøpesenter i Bodø sentrum. Vi har valgt å ta i bruk en kvantitativ metode hvor spørreundersøkelsen er vårt hovedfokus. I analysen vil resultatet av undersøkelsen bli presentert i form av sektordiagrammer og tabeller. Våre funn er på bakgrunn av utvalgsstørrelsen ikke tilstrekkelig til å generalisere til populasjonen, men den gir indikasjoner på hvilke elementer som skaper fornøydhet til et handlested.
format Bachelor Thesis
author Jensen, Andreas Myrvold
Hestnes, Endre
author_facet Jensen, Andreas Myrvold
Hestnes, Endre
author_sort Jensen, Andreas Myrvold
title Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord
title_short Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord
title_full Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord
title_fullStr Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord
title_full_unstemmed Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord
title_sort hvor stor betydning har elementer i "retail strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i bodø sentrum og på kjøpesenteret city nord
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2012
url http://hdl.handle.net/11250/141164
long_lat ENVELOPE(14.405,14.405,67.280,67.280)
geographic Bodø
geographic_facet Bodø
genre Bodø
Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Bodø
Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_relation http://hdl.handle.net/11250/141164
_version_ 1766379729593565184