Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord
Studentarbeid i eksportmarkedsføring (bachelorgrad) - Universitetet i Nordland, 2012 Vi har med utgangspunkt i elementer fra ”Retail Strategy” forsøkt å finne ut om hva som skaper fornøydhet til et handlested. Grunnen for at vi valgte å ha en slik problemstilling er fordi det er et tema som interess...
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
Universitetet i Nordland
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11250/141164 |
id |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/141164 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/141164 2023-05-15T15:45:22+02:00 Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord Jensen, Andreas Myrvold Hestnes, Endre 2012 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/141164 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/141164 eksportmarkedsføring Bachelor thesis 2012 ftnorduniv 2021-07-13T18:13:15Z Studentarbeid i eksportmarkedsføring (bachelorgrad) - Universitetet i Nordland, 2012 Vi har med utgangspunkt i elementer fra ”Retail Strategy” forsøkt å finne ut om hva som skaper fornøydhet til et handlested. Grunnen for at vi valgte å ha en slik problemstilling er fordi det er et tema som interesser oss og at vi selv jobber på et kjøpesenter i Bodø sentrum. Vi har valgt å ta i bruk en kvantitativ metode hvor spørreundersøkelsen er vårt hovedfokus. I analysen vil resultatet av undersøkelsen bli presentert i form av sektordiagrammer og tabeller. Våre funn er på bakgrunn av utvalgsstørrelsen ikke tilstrekkelig til å generalisere til populasjonen, men den gir indikasjoner på hvilke elementer som skaper fornøydhet til et handlested. Bachelor Thesis Bodø Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet Bodø ENVELOPE(14.405,14.405,67.280,67.280) |
institution |
Open Polar |
collection |
Open archive Nord universitet |
op_collection_id |
ftnorduniv |
language |
Norwegian Bokmål |
topic |
eksportmarkedsføring |
spellingShingle |
eksportmarkedsføring Jensen, Andreas Myrvold Hestnes, Endre Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord |
topic_facet |
eksportmarkedsføring |
description |
Studentarbeid i eksportmarkedsføring (bachelorgrad) - Universitetet i Nordland, 2012 Vi har med utgangspunkt i elementer fra ”Retail Strategy” forsøkt å finne ut om hva som skaper fornøydhet til et handlested. Grunnen for at vi valgte å ha en slik problemstilling er fordi det er et tema som interesser oss og at vi selv jobber på et kjøpesenter i Bodø sentrum. Vi har valgt å ta i bruk en kvantitativ metode hvor spørreundersøkelsen er vårt hovedfokus. I analysen vil resultatet av undersøkelsen bli presentert i form av sektordiagrammer og tabeller. Våre funn er på bakgrunn av utvalgsstørrelsen ikke tilstrekkelig til å generalisere til populasjonen, men den gir indikasjoner på hvilke elementer som skaper fornøydhet til et handlested. |
format |
Bachelor Thesis |
author |
Jensen, Andreas Myrvold Hestnes, Endre |
author_facet |
Jensen, Andreas Myrvold Hestnes, Endre |
author_sort |
Jensen, Andreas Myrvold |
title |
Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord |
title_short |
Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord |
title_full |
Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord |
title_fullStr |
Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord |
title_full_unstemmed |
Hvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nord |
title_sort |
hvor stor betydning har elementer i "retail strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i bodø sentrum og på kjøpesenteret city nord |
publisher |
Universitetet i Nordland |
publishDate |
2012 |
url |
http://hdl.handle.net/11250/141164 |
long_lat |
ENVELOPE(14.405,14.405,67.280,67.280) |
geographic |
Bodø |
geographic_facet |
Bodø |
genre |
Bodø Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
genre_facet |
Bodø Nordland Nordland Universitetet i Nordland |
op_relation |
http://hdl.handle.net/11250/141164 |
_version_ |
1766379729593565184 |