Hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på Helgeland

Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2011

Bibliographic Details
Main Authors: Johansen, Andreas, Andreassen, Lars Erik
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2011
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/140764
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/140764
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/140764 2023-05-15T16:34:06+02:00 Hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på Helgeland Johansen, Andreas Andreassen, Lars Erik 2011 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/140764 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/140764 98 bedriftsøkonomi entreprenørskap innovasjon VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2011 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:20Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2011 Master Thesis Helgeland Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet Helgeland
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic bedriftsøkonomi
entreprenørskap
innovasjon
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
spellingShingle bedriftsøkonomi
entreprenørskap
innovasjon
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
Johansen, Andreas
Andreassen, Lars Erik
Hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på Helgeland
topic_facet bedriftsøkonomi
entreprenørskap
innovasjon
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
description Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2011
format Master Thesis
author Johansen, Andreas
Andreassen, Lars Erik
author_facet Johansen, Andreas
Andreassen, Lars Erik
author_sort Johansen, Andreas
title Hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på Helgeland
title_short Hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på Helgeland
title_full Hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på Helgeland
title_fullStr Hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på Helgeland
title_full_unstemmed Hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på Helgeland
title_sort hvordan oppnå konkurransefortrinn i nye forretningsområder? : et casestudie av to aktører i petroleumssektoren på helgeland
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2011
url http://hdl.handle.net/11250/140764
geographic Helgeland
geographic_facet Helgeland
genre Helgeland
Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Helgeland
Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 98
op_relation http://hdl.handle.net/11250/140764
_version_ 1766023846631047168