Økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?

Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2011

Bibliographic Details
Main Author: Søvik, Christian Hansen
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Bokmål
Published: Universitetet i Nordland 2011
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/140748
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/140748
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/140748 2023-05-15T17:24:44+02:00 Økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden? Søvik, Christian Hansen 2011 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/140748 nob nob Universitetet i Nordland http://hdl.handle.net/11250/140748 85 bedriftsøkonomi VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213 Master thesis 2011 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:50Z Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2011 Master Thesis Nordland Nordland Universitetet i Nordland Open archive Nord universitet
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Bokmål
topic bedriftsøkonomi
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
spellingShingle bedriftsøkonomi
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
Søvik, Christian Hansen
Økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?
topic_facet bedriftsøkonomi
VDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213
description Masteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2011
format Master Thesis
author Søvik, Christian Hansen
author_facet Søvik, Christian Hansen
author_sort Søvik, Christian Hansen
title Økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?
title_short Økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?
title_full Økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?
title_fullStr Økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?
title_full_unstemmed Økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?
title_sort økologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?
publisher Universitetet i Nordland
publishDate 2011
url http://hdl.handle.net/11250/140748
genre Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
genre_facet Nordland
Nordland
Universitetet i Nordland
op_source 85
op_relation http://hdl.handle.net/11250/140748
_version_ 1766115985220173824