Innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet

Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Høgskolen i Bodø, 2010 Behovet for innovasjon blir stadig framma i norsk offentlegheit og forsking nasjonalt og internasjonalt. I den oppgåva blir kreativitet og innovasjonsprosessar sett på med utgangspunkt i eit team sett saman av 25 personar som alle har ma...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Grønstad, Line
Format: Master Thesis
Language:Norwegian Nynorsk
Published: Høgskolen i Bodø 2010
Subjects:
mba
Online Access:http://hdl.handle.net/11250/140401
id ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/140401
record_format openpolar
spelling ftnorduniv:oai:nordopen.nord.no:11250/140401 2023-05-15T15:45:26+02:00 Innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet Grønstad, Line 2010 application/pdf http://hdl.handle.net/11250/140401 nno nno Høgskolen i Bodø http://hdl.handle.net/11250/140401 bedriftsledelse mba VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 Master thesis 2010 ftnorduniv 2021-07-13T18:12:50Z Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Høgskolen i Bodø, 2010 Behovet for innovasjon blir stadig framma i norsk offentlegheit og forsking nasjonalt og internasjonalt. I den oppgåva blir kreativitet og innovasjonsprosessar sett på med utgangspunkt i eit team sett saman av 25 personar som alle har markert seg som kreative i regionen gjennom deltaking i ulike organisasjonar. Teamet var samla til eit eindagsseminar i form av ein workshop for å komme med og diskutere forslag til utvikling av ei ny museumshamn. Problemstillinga for oppgåva er: Korleis kan erfaringar frå workshopen analysert ved bruk av kompleksitetsperspektivet bidra til forståing av innovasjon? Forsking innanfor kompleksitetsperspektivet fokuserer på organisasjonar, leiing og innovasjon som aspekt i komplekse kommunikasjonsmønster, og viser korleis ein ikkje kan skilje dei ut frå samtalane som menneska i organisasjonane er del av. Empirien som eg nyttar i oppgåva er eit refleksivt narrativ rundt workshopen og opplevingane mine av dagen. Desse opplevingane blir sett i samanheng med tidlegare forsking. Sett frå kompleksitetsperspektivet innsåg eg at det var mange ting som skjedde i teamet, slik som forhandlingar om makt og leiarskap. Ideane som vart foreslått i kommunikasjonsprosessane kunne i liten grad seiast å vere innovative. I staden minna dei i stor grad om samtalemønster kjent frå andre stader der museum og kulturhistorie blir diskutert utan at ideologiar om korleis museum er og bør vere, vart stilt spørsmål ved. Eg forsto etter kvart at innovasjon var eit av mange aspekt i kommunikasjonsprosessar, der kommunikasjonen under workshopen berre var ein del i ei rekke med uoversiktlege prosessar. Innovasjon skjer endring kommunikasjonsmønstra, slik at der kommunikasjonsmønstra i stor grad blir gjenteke oppstår mindre nytt. For å få noko nytt til å oppstå trengst element som nysgjerrigheit, tillit, usikkerheit og misforståingar. Innovasjon for museumshamna er ikkje noko ein teamleiar på ein workshop eller ein museumsdirektør kan avgjere på førehand. I staden er det resultat av komplekse prosessar av intensjonelle handlingar mellom intersubjektive menneske. Master Thesis Bodø Open archive Nord universitet Bodø ENVELOPE(14.405,14.405,67.280,67.280)
institution Open Polar
collection Open archive Nord universitet
op_collection_id ftnorduniv
language Norwegian Nynorsk
topic bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
spellingShingle bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
Grønstad, Line
Innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet
topic_facet bedriftsledelse
mba
VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242
description Masteroppgave i bedriftsledelse (MBA) - Høgskolen i Bodø, 2010 Behovet for innovasjon blir stadig framma i norsk offentlegheit og forsking nasjonalt og internasjonalt. I den oppgåva blir kreativitet og innovasjonsprosessar sett på med utgangspunkt i eit team sett saman av 25 personar som alle har markert seg som kreative i regionen gjennom deltaking i ulike organisasjonar. Teamet var samla til eit eindagsseminar i form av ein workshop for å komme med og diskutere forslag til utvikling av ei ny museumshamn. Problemstillinga for oppgåva er: Korleis kan erfaringar frå workshopen analysert ved bruk av kompleksitetsperspektivet bidra til forståing av innovasjon? Forsking innanfor kompleksitetsperspektivet fokuserer på organisasjonar, leiing og innovasjon som aspekt i komplekse kommunikasjonsmønster, og viser korleis ein ikkje kan skilje dei ut frå samtalane som menneska i organisasjonane er del av. Empirien som eg nyttar i oppgåva er eit refleksivt narrativ rundt workshopen og opplevingane mine av dagen. Desse opplevingane blir sett i samanheng med tidlegare forsking. Sett frå kompleksitetsperspektivet innsåg eg at det var mange ting som skjedde i teamet, slik som forhandlingar om makt og leiarskap. Ideane som vart foreslått i kommunikasjonsprosessane kunne i liten grad seiast å vere innovative. I staden minna dei i stor grad om samtalemønster kjent frå andre stader der museum og kulturhistorie blir diskutert utan at ideologiar om korleis museum er og bør vere, vart stilt spørsmål ved. Eg forsto etter kvart at innovasjon var eit av mange aspekt i kommunikasjonsprosessar, der kommunikasjonen under workshopen berre var ein del i ei rekke med uoversiktlege prosessar. Innovasjon skjer endring kommunikasjonsmønstra, slik at der kommunikasjonsmønstra i stor grad blir gjenteke oppstår mindre nytt. For å få noko nytt til å oppstå trengst element som nysgjerrigheit, tillit, usikkerheit og misforståingar. Innovasjon for museumshamna er ikkje noko ein teamleiar på ein workshop eller ein museumsdirektør kan avgjere på førehand. I staden er det resultat av komplekse prosessar av intensjonelle handlingar mellom intersubjektive menneske.
format Master Thesis
author Grønstad, Line
author_facet Grønstad, Line
author_sort Grønstad, Line
title Innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet
title_short Innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet
title_full Innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet
title_fullStr Innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet
title_full_unstemmed Innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet
title_sort innovasjon som kommunikasjonsprosess : ein workshop analysert frå kompleksitetsperspektivet
publisher Høgskolen i Bodø
publishDate 2010
url http://hdl.handle.net/11250/140401
long_lat ENVELOPE(14.405,14.405,67.280,67.280)
geographic Bodø
geographic_facet Bodø
genre Bodø
genre_facet Bodø
op_relation http://hdl.handle.net/11250/140401
_version_ 1766379822031831040