Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?

Dette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020.

Bibliographic Details
Main Authors: Skjelbred, Siv-Elisabeth, Ulriksen, Robin
Format: Report
Language:Norwegian Bokmål
Published: Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU 2020
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/11250/3062906
id ftnifu:oai:nifu.brage.unit.no:11250/3062906
record_format openpolar
spelling ftnifu:oai:nifu.brage.unit.no:11250/3062906 2023-06-11T04:14:12+02:00 Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? Skjelbred, Siv-Elisabeth Ulriksen, Robin 2020-12 application/pdf https://hdl.handle.net/11250/3062906 nob nob Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU NIFU Arbeidsnotat;2020:8 Regionalt forskningsfond – Fondsregion Nord Norge (RFFNORD urn:isbn:978-82-327-0496-5 urn:issn:1894-8200 https://hdl.handle.net/11250/3062906 Navngivelse 4.0 Internasjonal http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no Videregående skole Fravær Nord-Norge Working paper 2020 ftnifu 2023-04-19T22:45:13Z Dette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020. Report Nord-Norge Nordic Institute for Studies innovation, research and education: NIFU Open Access Archive (Brage) Overgangen ENVELOPE(14.211,14.211,66.347,66.347)
institution Open Polar
collection Nordic Institute for Studies innovation, research and education: NIFU Open Access Archive (Brage)
op_collection_id ftnifu
language Norwegian Bokmål
topic Videregående skole
Fravær
Nord-Norge
spellingShingle Videregående skole
Fravær
Nord-Norge
Skjelbred, Siv-Elisabeth
Ulriksen, Robin
Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?
topic_facet Videregående skole
Fravær
Nord-Norge
description Dette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020.
format Report
author Skjelbred, Siv-Elisabeth
Ulriksen, Robin
author_facet Skjelbred, Siv-Elisabeth
Ulriksen, Robin
author_sort Skjelbred, Siv-Elisabeth
title Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?
title_short Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?
title_full Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?
title_fullStr Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?
title_full_unstemmed Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?
title_sort oppfølging i overgangen til videregående opplæring: kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?
publisher Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU
publishDate 2020
url https://hdl.handle.net/11250/3062906
long_lat ENVELOPE(14.211,14.211,66.347,66.347)
geographic Overgangen
geographic_facet Overgangen
genre Nord-Norge
genre_facet Nord-Norge
op_relation NIFU Arbeidsnotat;2020:8
Regionalt forskningsfond – Fondsregion Nord Norge (RFFNORD
urn:isbn:978-82-327-0496-5
urn:issn:1894-8200
https://hdl.handle.net/11250/3062906
op_rights Navngivelse 4.0 Internasjonal
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no
_version_ 1768392061785997312