Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?
Dette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020.
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Report |
Language: | Norwegian Bokmål |
Published: |
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/11250/3062906 |
id |
ftnifu:oai:nifu.brage.unit.no:11250/3062906 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftnifu:oai:nifu.brage.unit.no:11250/3062906 2023-06-11T04:14:12+02:00 Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? Skjelbred, Siv-Elisabeth Ulriksen, Robin 2020-12 application/pdf https://hdl.handle.net/11250/3062906 nob nob Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU NIFU Arbeidsnotat;2020:8 Regionalt forskningsfond – Fondsregion Nord Norge (RFFNORD urn:isbn:978-82-327-0496-5 urn:issn:1894-8200 https://hdl.handle.net/11250/3062906 Navngivelse 4.0 Internasjonal http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no Videregående skole Fravær Nord-Norge Working paper 2020 ftnifu 2023-04-19T22:45:13Z Dette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020. Report Nord-Norge Nordic Institute for Studies innovation, research and education: NIFU Open Access Archive (Brage) Overgangen ENVELOPE(14.211,14.211,66.347,66.347) |
institution |
Open Polar |
collection |
Nordic Institute for Studies innovation, research and education: NIFU Open Access Archive (Brage) |
op_collection_id |
ftnifu |
language |
Norwegian Bokmål |
topic |
Videregående skole Fravær Nord-Norge |
spellingShingle |
Videregående skole Fravær Nord-Norge Skjelbred, Siv-Elisabeth Ulriksen, Robin Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? |
topic_facet |
Videregående skole Fravær Nord-Norge |
description |
Dette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020. |
format |
Report |
author |
Skjelbred, Siv-Elisabeth Ulriksen, Robin |
author_facet |
Skjelbred, Siv-Elisabeth Ulriksen, Robin |
author_sort |
Skjelbred, Siv-Elisabeth |
title |
Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? |
title_short |
Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? |
title_full |
Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? |
title_fullStr |
Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? |
title_full_unstemmed |
Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? |
title_sort |
oppfølging i overgangen til videregående opplæring: kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? |
publisher |
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU |
publishDate |
2020 |
url |
https://hdl.handle.net/11250/3062906 |
long_lat |
ENVELOPE(14.211,14.211,66.347,66.347) |
geographic |
Overgangen |
geographic_facet |
Overgangen |
genre |
Nord-Norge |
genre_facet |
Nord-Norge |
op_relation |
NIFU Arbeidsnotat;2020:8 Regionalt forskningsfond – Fondsregion Nord Norge (RFFNORD urn:isbn:978-82-327-0496-5 urn:issn:1894-8200 https://hdl.handle.net/11250/3062906 |
op_rights |
Navngivelse 4.0 Internasjonal http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no |
_version_ |
1768392061785997312 |