Fleirspråklegheit i barnehagen
I følgje statistisk sentralbyrå hadde 19,5% av barna i barnehagen i 2021 eit språk som blir sett på som minoritetsspråkleg. Det inneberer barn i barnehagen som hadde eit anna morsmål enn norsk, samisk, svensk, dansk og engelsk i 2021 (Statistisk sentralbyrå, 2022). Det betyr at det mest truleg er ov...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Norwegian Nynorsk |
Published: |
Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/11250/3022024 |
id |
ftdmmhs:oai:open.dmmh.no:11250/3022024 |
---|---|
record_format |
openpolar |
spelling |
ftdmmhs:oai:open.dmmh.no:11250/3022024 2023-05-15T18:14:55+02:00 Fleirspråklegheit i barnehagen Korleis jobbar barnehagar med fleirspråklege barn si språkutvikling? Vindedal, Veronika 2022 application/pdf https://hdl.handle.net/11250/3022024 nno nno Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning https://hdl.handle.net/11250/3022024 Navngivelse 4.0 Internasjonal http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no Veronika Vindedal CC-BY Bachelor thesis 2022 ftdmmhs 2022-10-05T22:40:56Z I følgje statistisk sentralbyrå hadde 19,5% av barna i barnehagen i 2021 eit språk som blir sett på som minoritetsspråkleg. Det inneberer barn i barnehagen som hadde eit anna morsmål enn norsk, samisk, svensk, dansk og engelsk i 2021 (Statistisk sentralbyrå, 2022). Det betyr at det mest truleg er over 1 av 5 barn som er fleirspråklege i norske barnehagar. Dermed er det særs viktig at barnehagar har kunnskap om, og jobbar med, fleirspråklege barn si språkutvikling. På grunnlag av punkta som er nemnt ovanfor, ønska eg å skrive noko innanfor temaet fleirspråklegheit i barnehagen. Eg var spesielt nysgjerrig på korleis barnehagar la til rette for utviklinga av barnas morsmål, og tenkte først på ei problemstilling innanfor dette. Etter litt fram og tilbake har eg enda opp med følgande problemstilling; «Korleis jobbar barnehagar med fleirspråklege barn si språkutvikling?» publishedVersion Bachelor Thesis samisk Queen Maud University College of Early Childhood Education (QMUC) |
institution |
Open Polar |
collection |
Queen Maud University College of Early Childhood Education (QMUC) |
op_collection_id |
ftdmmhs |
language |
Norwegian Nynorsk |
description |
I følgje statistisk sentralbyrå hadde 19,5% av barna i barnehagen i 2021 eit språk som blir sett på som minoritetsspråkleg. Det inneberer barn i barnehagen som hadde eit anna morsmål enn norsk, samisk, svensk, dansk og engelsk i 2021 (Statistisk sentralbyrå, 2022). Det betyr at det mest truleg er over 1 av 5 barn som er fleirspråklege i norske barnehagar. Dermed er det særs viktig at barnehagar har kunnskap om, og jobbar med, fleirspråklege barn si språkutvikling. På grunnlag av punkta som er nemnt ovanfor, ønska eg å skrive noko innanfor temaet fleirspråklegheit i barnehagen. Eg var spesielt nysgjerrig på korleis barnehagar la til rette for utviklinga av barnas morsmål, og tenkte først på ei problemstilling innanfor dette. Etter litt fram og tilbake har eg enda opp med følgande problemstilling; «Korleis jobbar barnehagar med fleirspråklege barn si språkutvikling?» publishedVersion |
format |
Bachelor Thesis |
author |
Vindedal, Veronika |
spellingShingle |
Vindedal, Veronika Fleirspråklegheit i barnehagen |
author_facet |
Vindedal, Veronika |
author_sort |
Vindedal, Veronika |
title |
Fleirspråklegheit i barnehagen |
title_short |
Fleirspråklegheit i barnehagen |
title_full |
Fleirspråklegheit i barnehagen |
title_fullStr |
Fleirspråklegheit i barnehagen |
title_full_unstemmed |
Fleirspråklegheit i barnehagen |
title_sort |
fleirspråklegheit i barnehagen |
publisher |
Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning |
publishDate |
2022 |
url |
https://hdl.handle.net/11250/3022024 |
genre |
samisk |
genre_facet |
samisk |
op_relation |
https://hdl.handle.net/11250/3022024 |
op_rights |
Navngivelse 4.0 Internasjonal http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no Veronika Vindedal |
op_rightsnorm |
CC-BY |
_version_ |
1766187946775412736 |