Fleirspråklegheit i barnehagen

I følgje statistisk sentralbyrå hadde 19,5% av barna i barnehagen i 2021 eit språk som blir sett på som minoritetsspråkleg. Det inneberer barn i barnehagen som hadde eit anna morsmål enn norsk, samisk, svensk, dansk og engelsk i 2021 (Statistisk sentralbyrå, 2022). Det betyr at det mest truleg er ov...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Vindedal, Veronika
Format: Bachelor Thesis
Language:Norwegian Nynorsk
Published: Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning 2022
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/11250/3022024
id ftdmmhs:oai:open.dmmh.no:11250/3022024
record_format openpolar
spelling ftdmmhs:oai:open.dmmh.no:11250/3022024 2023-05-15T18:14:55+02:00 Fleirspråklegheit i barnehagen Korleis jobbar barnehagar med fleirspråklege barn si språkutvikling? Vindedal, Veronika 2022 application/pdf https://hdl.handle.net/11250/3022024 nno nno Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning https://hdl.handle.net/11250/3022024 Navngivelse 4.0 Internasjonal http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no Veronika Vindedal CC-BY Bachelor thesis 2022 ftdmmhs 2022-10-05T22:40:56Z I følgje statistisk sentralbyrå hadde 19,5% av barna i barnehagen i 2021 eit språk som blir sett på som minoritetsspråkleg. Det inneberer barn i barnehagen som hadde eit anna morsmål enn norsk, samisk, svensk, dansk og engelsk i 2021 (Statistisk sentralbyrå, 2022). Det betyr at det mest truleg er over 1 av 5 barn som er fleirspråklege i norske barnehagar. Dermed er det særs viktig at barnehagar har kunnskap om, og jobbar med, fleirspråklege barn si språkutvikling. På grunnlag av punkta som er nemnt ovanfor, ønska eg å skrive noko innanfor temaet fleirspråklegheit i barnehagen. Eg var spesielt nysgjerrig på korleis barnehagar la til rette for utviklinga av barnas morsmål, og tenkte først på ei problemstilling innanfor dette. Etter litt fram og tilbake har eg enda opp med følgande problemstilling; «Korleis jobbar barnehagar med fleirspråklege barn si språkutvikling?» publishedVersion Bachelor Thesis samisk Queen Maud University College of Early Childhood Education (QMUC)
institution Open Polar
collection Queen Maud University College of Early Childhood Education (QMUC)
op_collection_id ftdmmhs
language Norwegian Nynorsk
description I følgje statistisk sentralbyrå hadde 19,5% av barna i barnehagen i 2021 eit språk som blir sett på som minoritetsspråkleg. Det inneberer barn i barnehagen som hadde eit anna morsmål enn norsk, samisk, svensk, dansk og engelsk i 2021 (Statistisk sentralbyrå, 2022). Det betyr at det mest truleg er over 1 av 5 barn som er fleirspråklege i norske barnehagar. Dermed er det særs viktig at barnehagar har kunnskap om, og jobbar med, fleirspråklege barn si språkutvikling. På grunnlag av punkta som er nemnt ovanfor, ønska eg å skrive noko innanfor temaet fleirspråklegheit i barnehagen. Eg var spesielt nysgjerrig på korleis barnehagar la til rette for utviklinga av barnas morsmål, og tenkte først på ei problemstilling innanfor dette. Etter litt fram og tilbake har eg enda opp med følgande problemstilling; «Korleis jobbar barnehagar med fleirspråklege barn si språkutvikling?» publishedVersion
format Bachelor Thesis
author Vindedal, Veronika
spellingShingle Vindedal, Veronika
Fleirspråklegheit i barnehagen
author_facet Vindedal, Veronika
author_sort Vindedal, Veronika
title Fleirspråklegheit i barnehagen
title_short Fleirspråklegheit i barnehagen
title_full Fleirspråklegheit i barnehagen
title_fullStr Fleirspråklegheit i barnehagen
title_full_unstemmed Fleirspråklegheit i barnehagen
title_sort fleirspråklegheit i barnehagen
publisher Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning
publishDate 2022
url https://hdl.handle.net/11250/3022024
genre samisk
genre_facet samisk
op_relation https://hdl.handle.net/11250/3022024
op_rights Navngivelse 4.0 Internasjonal
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no
Veronika Vindedal
op_rightsnorm CC-BY
_version_ 1766187946775412736